رفع گلوگاه سیلابی کانال سیل برگردان غرب

مدیرعامل شرکت خاکریزآب، از ادامه عملیات رفع گلوگاه های سیلابی کانال سیل برگردان غرب در محل تقاطع با پل شهید آریافر و پل نصر در محدوده منطقه ۲ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، حبیب پوش پارس ضمن اعلام خبر فوق افزود: متعاقب اتمام اقدامات مربوط به رفع گلوگاه های سیلابی کانال سیل برگردان غرب در محدوده منطقه ۵  (پل تقدیری، پل سلیمی جهرمی و پل ارم)، عملیات رفع گلوگاه های سیلابی خطرآفرین و بحرانی این کانال در محدوده منطقه ۲ نیز از ابتدای تابستان سال جاری در دستور کار اجرایی شرکت خاکریزآب قرار گرفته است.
 پوش پارس با بیان آنکه کانال سیل برگردان غرب در تقاطع با پل شهید آریافرِ مرزداران و پل بازارچه نصر دچار محدودیت گذردهی بوده و در سطح بحرانی و خطرآفرین قرار دارد، یادآور شد: این نقاط طی بارش های سال های اخیر همواره با ایجاد خطرات جدی و زحمات مستمر برای شهروندان و همکاران حوزه خدمات شهری همراه بوده است.
به گفته مدیرعامل شرکت خاکریزآب، عملیات اجرایی رفع گلوگاه های سیلابی کانال سیل برگردان غرب در محدوده منطقه ۲ که در اولویت یک دسته بندی شده است، شامل احداث کانال کمکی با ابعاد ۶×۴ متر به طول حدود ۲۸۰ متر و احداث رسوبگیر درون شهری بوده و در دو شیفت کاری به صورت شبانه روزی در حال پیگیری است. گلوگاه های سیلابی یادشده تا دهه فجر سال جاری برطرف شده و در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.
 

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
کد خبر: 4571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =