دوچرخه سواری در روز جهانی بدون خودرو

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از برگزاری همایش دوچرخه سواری برای تمام گروه های سنی همزمان با روز جهانی بدون خودرو و سه شنبه بیدود خبر داد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده با اعلام این خبر افزود: این همایش با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل های بهداشتی در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران در بحث استفاده از دوچرخه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمل و نقل پاک همزمان با ۲۲ سپتامبر «روز جهانی بدون خودرو» برگزار می شود.
به گفته او، همایش دوچرخه سواری سه شنبه اول مهر از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در خیابان شهید بقائی (پشت فرهنگسرای خاوران) حد فاصل میدان مالک اشتر تا میدان شاهد برگزار می شود و شهروندان مسیر یک کیلومتری را رکاب خواهند زند.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت طبق هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور تردد هرگونه خودرو در این مسیر ممنوع است تا رکابزنان با خیال آسوده این مسیر را سپری کنند.
لواف زاده گفت: برپایی برنامه های فرهنگی و آموزشی برای جلب مشارکت شهروندان و پیوستن آنان به پویش سه شنبه های بیدود، استفاده از ظرفیت سمن های فعال در سطح منطقه، اطلاع رسانی عمومی  از اجرای همایش، آگاهی بخشی و آموزش شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان از مزایای استفاده از حمل ونقل پاک  و مخاطرات خودرو محوری از دیگر برنامه هایی است که در حاشیه این همایش برگزار می شود.
برپایه این گزارش خیابان ورزش نیز به همت معاونت اجتماعی فرهنگی با اجرای رشته های ورزشی نظیر روپایی، رزمی، پینگ پنگ و تنیس روی میز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در طول مسیر برپا می شود.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
کد خبر: 4579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =