اجرای ۵ هزار تن آسفالت در معابر مرکزی تهران

شهردار منطقه ۱۱ تهران گفت: با هدف اجرای پروژه های محرک توسعه محله ای بیش از ۵ هزار تن تراش و روکش آسفالت و لکه گیری در معابر محله های مرکزی شهر تهران در دست اجراست که تا پایان امسال انجام خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان در این باره توضیح داد: از سوی معاونت فنی و عمرانی این منطقه اجرای پروژه های کوچک مقیاس که در محله های مرکزی شهر تهران با هدف محرک توسعه محله ای برنامه ریزی شده است؛ از ابتدای سال جاری آغاز و تا پایان سال در تمام محله ها و معابری که مشکل آسفالت داشته باشند؛ انجام خواهد شد.

آبادیان ادامه داد:  دو هزار و ۵۶۴ تن لکه گیری در سطح نواحی این منطقه در دست انجام است و تراش و روکش آسفالت نیز در خیابان انبار نفت حد فاصل میدان بهداری تا خیابان هلال احمر به صورت سراسری و به میزان ۲۰۸۰ تن، در خیابان پاستور حد فاصل خیابان اردیبهشت و ۱۲ فروردین به میزان ۵۸ تن و در محوطه بیمارستان روزبه به میزان ۳۶۰ تن  از جمله اقدامات معاونت فنی و عمرانی این منطقه است.

به گفته شهردار منطقه ۱۱، تا پایان امسال اجرای بهسازی در خیابان های کارگر جنوبی، کاشان، قلمستان، غفاری، مهدیزاده و دیگر معابر اصلی سطح منطقه در برنامه کاری قرار دارد.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: 4580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =