مسیرهای منتهی به مدارس شمال تهران ایمن سازی شد 

مسیرهای منتهی به ۱۲۱ مدرسه در شمال تهران با هدف ساماندهی محل تردد دانش آموزان و شهروندان با اجرای تمهیدات ترافیکی ایمن سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک محمد خردمند معاون حمل نقل وترافیک این منطقه با بیان مطلب فوق گفت: همزمان با بازگشایی مدارس همانند سالیان گذشته اقدامات ترافیکی لازم جهت رفاه حال دانش آموزان و شهروندان توسط معاونت حمل ونقل و ترافیک صورت پذیرفت.

او افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور و شرکت غیر حضوری دانش آموزان در مدارس باعث شد امسال بر خلاف سالیان گذشته در ابتدای بازگشایی مدارس شاهد ترافیک سنگین نباشیم، با این حال معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با همکاری پلیس راهور تدابیر ترافیکی جهت جلوگیری از گره های ترافیک در زمان بازگشایی مدارس را اجرا نمود.

این مقام مسئول عنوان کرد: ۲۴۲ مدرسه در شمال تهران قرار دارد که با اقدامات اجرا شده، تا شعاع ۲۵۰ متری مقابل ۱۲۱ مدرسه که نیاز به ساماندهی داشتند ایمن سازی شد.

خردمند افزود : ۷۰ هزار متر طول خط کشی محوری، خط کشی یک هزار و ۹۵ بلوک عابر پیاده مقابل مدارس، نصب و مرمت ۱۰۰ تابلو محل عبور دانش آموز، ۲۰۰ نوشتار یا کف نویسی در معابر، نصب ۱۹ سرعتکاه آسفالتی و سرعتگیر، نصب ومرمت ۱۸ چراغ راهنمایی، نصب ۴۰۰ استوانه ایمنی، همسطح سازی ۱۵۰ متر مربع محل عبور عابرین و معلولین و ... از اقدامات اجرا شده است.

۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کد خبر: 4595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =