اجرای ۱۱ پروژه کوچک مقیاس در محله های کم برخوردار

شهردار منطقه چهار تهران از عملیاتی شدن ۱۱ پروژه کوچک مقیاس در سطح محله ها خبر داد و افزود: احداث پروژه های کوچک مقیاس، راهکار مناسبی برای توسعه متوازن محله های کم برخوردار و تامین سرانه های مورد نیاز خواهد بود.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری و با توجه به سیاست های راهبردی شهردار محترم تهران توزیع متوازن سرانه های خدماتی، عمرانی، ترافیکی و فرهنگی اجتماعی در اولویت نخست قرار دارد افزود: با توجه به ویژگی های خاص جمعیتی و مساحت قابل توجه منطقه ۴ که حدود ۱۰ درصد از مساحت و جمعیت کلانشهر تهران را به خود اختصاص داده است، توزیع متوازن و تامین سرانه ها و استانداردهای شهری نیازمند توجه بیشتر است.
او افزود: طراحی و بهسازی فضاهای مورد نیاز شهری برای سهولت تردد و ایجاد آرامش فکری شهروندان یکی از اقداماتی است که در محله های گلشن، جوادیه و شمیران نو به عنوان محله های کم برخوردار منطقه ۴ مورد توجه قرار گرفته و با استفاده از نقطه نظرات کارشناسان حوزه شهری در دستور کار قرار دارد.
شهردار منطقه ۴ بیان کرد: در این راستا، پروژه های طراحی شهری و بهسازی محیطی فضاهای باز ناکارآمد به عنوان پاتوق های محلی در محله های گلشن(خاک سفید)، جوادیه و شمیران نو شناسایی و به زودی عملیاتی خواهد شد.
محمددوست گفت: این پروژه ها که با عنوان زیر پروژه بهسازی محیطی کانون (میدانگاه، درنگ گاه و مرکز محله) و محورهای شهری تعریف شده است، در قالب پروژه کوچک مقیاس توسعه محله ای در حوزه فنی و عمرانی اجرا خواهد شد.
او اضافه کرد: در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست نیز ۵ پروژه در قالب زیر پروژه احداث سرویس های بهداشتی در بوستان های جلال، حسن زاده، سحر، گلشن و بهزادی در محلات جوادیه و گلشن در مرحله تهیه نقشه و جانمایی قرار دارد.

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 4610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =