دوچرخه سواری از میدان قائم(عج) تا دانشگاه آزاد سوهانک

حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان سوهانک در شمال تهران فردا -اول مهرماه- به مناسبت  روز جهانی بدون خودرو با حذف حرکت خودروها، محل رکاب دوچرخه سواران و حرکت پیاده شهروندان می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار منطقه یک با اعلام این خبر گفت: با همکاری معاونت ترافیک، پلیس راهور، معاونت اجتماعی، ناحیه ده و اداره محیط زیست و توسعه پایدار منطقه روز سه شنبه  اول مهر ۹۹ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در خیابان خندان واقع در ناحیه ده این منطقه حدفاصل میدان قائم(عج) تا دانشگاه آزاد سوهانک برنامه های آموزشی و ورزشی برای تشویق شهروندان به استفاده از حمل و نقل پاک برگزار می شود.

او گفت: هدف از اجرای این برنامه ارتقای کمی و کیفی حمل و نقل پاک و ترویج و توسعه‌ دوچرخه سواری و پیاده روی بین شهروندان است.

موسوی افزود: در این کمپین، مردم تشویق می‌شوند سفرهای شهری خود را با استفاده از وسایل نقلیه‌ عمومی و پاک  انجام دهند و در صورتی که محل کارشان به محل سکونت نزدیک باشد، در خریدهای روزانه‌ خود، از دوچرخه استفاده کرده یا پیاده روی کنند.

شهردار منطقه یک افزود: در این روز، خودروسواران تشویق می شوند تا در سال، یک روز از وسیله شخصی استفاده نکنند و فرصتی مغتنم برای ترویج دوچرخه سواری و پیاده روی است.

او با اشاره به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این برنامه گفت: اجرای مسابقه دوچرخه سواری، پیاده روی و برگزاری مسابقه نقاشی از جمله برنامه هایی است که با رعایت موازین بهداشتی اجرا خواهد شد.

۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 4639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =