روابط عمومی عهده دار ارتباطات نزدیک از جنس شهروندی با مدیران شهری

سید مصطفی موسوی شهردار منطقه۹ به همراه شریفی مدیر دفتر حوزه شهردار و فرهادیان معاون حمل و نقل ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمرانی، به مناسبت هفته روابط عمومی در دیداری صمیمانه پای صحبت پرسنل روابط عمومی نشستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹، در این دیدار سید مصطفی موسوی شهردار منطقه۹ ضمن تبریک هفته روابط عمومی بر لزوم انجام اقدامات خلاقانه مبنی بر ارتباط بیشتر مدیران شهری با شهروندان تاکید کرد.
او عنوان کرد: وجود صمیمیت و  همدلی در بین همکاران روابط عمومی سبب می شود تا مجموعه خدماتی که به شهروندان صورت می گیرد، به موقع و به صورت اصولی منعکس شود.
شهردار منطقه۹ همچنین با تاکید بر نقش روابط عمومی در سازمانی همچون شهرداری تهران بیان داشت: امروزه و در عصر ارتباطات در کلان شهری نظیر تهران با دایره گستردگی خدماتی که به شهروندان در حال انجام است، می طلبد تا روابط عمومی مناطق و سازمان ها با حساسیت مرز بین خودنمایی و دیده شدن را رعایت کنند.
او افزود: اعتماد سازی و ارتباطات نزدیک از جنس شهروندی با مدیران شهری را در واقع روابط عمومی ها عهده دار هستند؛ چرا که مردم داوران خوبی برای بررسی عملکرد مجموعه شهری در راستای ایجاد تهران شهری برای همه هستند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 466

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =