نخستین نمایشگاه خدمات شهری در کابل گشایش یافت

شهر:نخستین نمایشگاه تخصصی نمایشگاه خدمات شهری، حمل‌ونقل و ماشین‌آلات وابسته ایران در افغانستان صبح سه‌شنبه- یکم مهر ۱۳۹۹- با حضور شرکت‌های خصوصی ایرانی، شهرداری تهران و مقام‌هایی از دو کشور در کابل گشایش یافت.

به گزارش شهر، صبح سه‌شنبه- اول مهر- نخستین نمایشگاه خدمات شهری، حمل‌ونقل و ماشین‌آلات وابسته ایران در افغانستان با حضور شهرداری تهران، شهرداری کابل و شرکت‌های خصوصی ایرانی گشایش یافت.  
در مراسم گشایش این نمایشگاه علاوه بر وزراء تجارت و شهرسازی کشور افغانستان، بهادر امینیان سفیر ایران در کابل، محمدداوود سلطان‌زوی شهردار کابل، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان، نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو، چند تن از مدیران شهری تهران از جمله زهیر صباغ‌پور معاون بین‌الملل شهرداری تهران و مسئولانی از معاونت خدمات شهری و سازمان‌های مدیریت پسماند و آتش‌نشانی نیز حضور داشتند.
با هماهنگی و کمک شهرداری تهران و وزارت صمت و وزارت نیرو، تعدادی از شرکت‌های پیمانکاری خصوصی ایرانی در این نمایشگاه حضور فعالانه دارند تا با معرفی خدمات و ظرفیت‌های تکنیکی، علمی و لجستیکی خود، به جذب سرمایه‌گذاران خارجی بپردازند.

۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 4667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =