تعریض باند شمال به جنوب و یک دوربرگردان در بزرگراه شهید ستاری

شهر: برای کاهش ترافیک بزرگراه شهید ستاری در قسمت شمال به غرب شهید فهمیده قرار است پلی ایجاد و تعریض باند شمال به جنوب و یک دوربرگردان در لوپ شمال به شرق شهید ستاری تقاطع شهید فهمیده انجام شود که البته با وجود اینکه طراحی این کار انجام شده اما هنوز اعتباری برای این طرح برای امسال در نظر گرفته نشده است.

فریدون حیدری، شهردار منطقه ۵ در گفتگو با شهر درباره مجتمع بنیاد مسکن بالاتر از شهرک اکباتان گفت: در دوره پیشین مدیریت شهری، در قبال ساخت پروژه های مترو توسط یکی از شرکت های وابسته به بنیاد مسکن، دو قطعه زمین و مجوز ساخت در شمال به جنوب ستاری، نبش شهید فهمیده به این نهاد داده شد که سمت شرق آن را ساختند.

او با بیان اینکه برای ضلع غرب در گذشته پروانه صادر شده ولی به دلیل اختلافاتی که با شرکت مترو دارد هنوز کاری انجام نشده است، افزود: ضلع شرق کاملا مسکونی است که البته کمترین سهم خدماتی در آن دیده شده است. در ضلع غرب بحث تجاری داشتند که فعلا بلا تکلیف مانده و شهرداری منطقه از آن ها خواسته که خدماتی که در ضلع شرق داده نشده، در غرب ایجاد شود.

شهردار منطقه ۵ درباره ترافیکی که ساخت این مجتمع به این محدوده اضافه می کند، گفت: برای ترافیک آن طرحی داریم که به وسیله آن در قسمت شمال به غرب شهید فهمیده قرار است پلی ایجاد و تعریض باند شمال به جنوب و یک دوربرگردان در لوپ شمال به شرق شهید ستاری تقاطع شهید فهمیده انجام شود که البته با وجود اینکه طراحی این کار انجام شده اما هنوز اعتباری برای این طرح برای امسال در نظر گرفته نشده است.

یکی از اعضای شورای شهر چندی پیش گفته بود: بزرگراه شهید ستاری به واسطه کوروش ترافیک سنگینی دارد و در حال حاضر عملا بالاتر از شهرک اکباتان، بنیاد مسکن مجتمع وسیعی را ساخته است که اگر در آن منطقه هم مردم ساکن شوند ترافیک بزگراه شهید ستاری به اهالی هم اجازه تردد نخواهد داد.

خبرنگار: علی سی پی

۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
کد خبر: 4686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =