اجرای پروژه های اولویت دار و تحقق محور حوزه خدمات شهری در مناطق ۲۲گانه

معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر اجرای پروژه های اولویت دار و تحقق محور حوزه خدمات شهری در مناطق ۲۲گانه، آمادگی های لازم برای آغاز فصل بارش ها، انجام اقدامات لازم برای جانمایی و احداث پدهای بالگرد جدید در سطح مناطق، آماده سازی شهر برای برگزاری مراسم اربعین حسینی، پیشرفت روند اجرای بازپیرایی فضای سبز خطی محور دماوند تا آزادی و... تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری که با حضور عطایی مدیرکل امور خدمات شهری، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲گانه و دیگر مدیران این حوزه برگزار شد، بر اجرای  پروژه های محلی و کوچک مقیاس در سطح مناطق تاکید کرد و گفت: پروژه های اولویت دار و تحقق محور در حوزه خدمات شهری در مناطق ۲۲گانه نیز با جدیت دنبال و اجرایی شوند. همچنین تمامی این  پروژه ها در کلیه مناطق ارزیابی نهایی خواهند شد.

یزدانی در ادامه با اشاره به آغاز فصل بارش نزولات آسمانی گفت: تمامی مناطق ۲۲گانه آمادگی های لازم را پیش از آغاز بارش ها با انجام لایروبی های مستمر و... داشته باشند تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

او به طرح مشارکت شهرداری تهران در ساماندهی خدمات فوریت های پزشکی در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بنابر درخواست اورژانس کشور مقرر گردیده است که در ادامه فعالیت ها و همکاری های شهرداری تهران و اورژانس، ۲۸ پد بالگرد جدید نیز در مناطق ۲۲گانه شهر تهران جانمایی و احداث شود.بنابراین اقدامات لازم برای جانمایی و احداث پدهای بالگرد جدید در مناطق صورت گیرد.

یزدانی بر آماده سازی سطح شهر تهران بمناسبت اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: در جلسه ای که با حضور دکتر محمد جواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، مقرر گردید که برگزاری آئین اربعین در چهار نقطه اصلی در سطح شهر تهران و در صورت امکان نقطه پنجم در پارک سرخه حصار برگزار شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه به بازپیرایی فضای سبز خطی محور دماوند تا آزادی پرداخت و گفت: این مسیر درخت‌ کاری مناسبی نداشت لذا برنامه‌ریزی گردید که در دو سمت پیاده‌راه در این محدوده فضاهایی ایجاد شود تا امکان کاشت درخت وجود داشته باشد. با توجه به این که در حال حاضر زمان درخت کاری نیست، این کار از طریق جابه‌جایی درختان ظرف دو ماه آینده در این مسیر توسط شهرداری‌های مناطق ۹، ۱۰، ۶، ۷ و ۸ انجام می شود به شکلی که بین هشت تا ۱۰ متر در طول این محدوده درخت کاری انجام شود. ضمنا این طرح پیشرفت بسیار خوبی در مناطق فوق داشته است .

 در این جلسه مجتبی یزدانی بر موضوعاتی چون آماده سازی شهر بمناسبت اربعین حسینی و هفته نیروی انتظامی، نگهداشت مطلوب سطح شهر تهران، اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء، جنگلکاری های اطراف تهران و... تاکید کرد.

۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 4722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =