رونمایی از کتابهای همراز با شقایق

مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منطقه با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه، سرهنگ اکبری فرمانده بسیج ناحیه شهید رجایی، تاجیک رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، معاونین و مدیران منطقه، پدران، مادران و همسران شهدا و ... در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۱۶ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سرهنگ اکبری فرمانده بسیج ناحیه شهید رجایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه خانواده های شهدا میراثداران فرهنگ انقلاب اسلامی هستند، گفت: امنیت و آرامش امروز ما مرهون صبر و ایثار، خانواده های شهدا، آزادگان و جانبازان سرافراز به عنوان میراث داران فرهنگ اسلامی است.

او افزود: شما خانواده های معظم شهدا انسان های وارسته ای هستید که عزیزترین افراد خود را بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردید، همه ما به خانواده های معظم شهدا مدیون هستیم و پاسداشت این ایثار و شهادت و تکریم و قدردانی از صبر و استقامت شما خانواده های گرانقدر از وظایف تمامی شهروندان، مسئولان و مدیران شهری است.

سپس شهردار منطقه ۱۶، با تاکید به اینکه ایثارگران الگو و مایه افتخار ما هستند، بیان کرد: اجر خانواده شهدا همطراز شهداست، دعای خیر شما عزیزان باعث وحدت، همکاری و تعامل مدیریت شهری در راستای خدمت رسانی به شهروندان عزیز می شود و برگزاری این مراسم ها به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، وظیفه ما آنست که تمامی فعالیت هایمان را با حس تعهد، مسئولیت و ایجاد فضایی سالم در شهر انجام دهیم تا سرمایه های اجتماعی به ظهور برسد.

در ادامه از مجموعه کتاب های همراز با شقایق محلات نه گانه منطقه ۱۶ رونمایی شد.

در پایان از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدای شهرداری، شهدای مفقودالاثر، شهدای تک فرزند و ... تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم خانواده شهید پوراجاقی، شهید فتوحی، شهید شیخی، شهید روستا، شهید یاوری تاش، شهیدان مذهب شناس، شهیدان خالقی پور، شهید قلی زاده، شهید خانلو، شهید کورائیم، شهید هادیان حضور داشتند.

۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 4734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =