برخورد با توقف وانت‌بارهای دستفروش در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از برخورد با توقف وانت‌بارهای دوره‌گرد و دستفروشی در حاشیه بزرگراه‌ها و معابر خبر داد.

سردار محمدحسین حمیدی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره برخورد پلیس با وانت‌بارها و دستفروشانی که با توقف در محل‌های ممنوعه حاشیه بزرگراه‌ها و معابر اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند، گفت: یکی از موارد حادثه‌ساز که متاسفانه در گذشته نیز موارد متعددی از وقوع حادثه رانندگی برایشان وجود داشته، همین توقف وانت‌بارها و دستفروشان در حاشیه معابر و به خصوص بزرگراه‌هاست.

او با بیان اینکه این افراد با توقف در حاشیه راه‌ها و معابر سلامت و ایمنی خود و  مشتریانشان را به خطر می‌اندازند، گفت: برابر قانون چنین اقداماتی تخلف بوده و پلیس مجبور به برخورد با آن است. به گفته سردار حمیدی، ماموران پلیس اجازه توقف را به چنین خودروهایی نخواهند داد، چرا که توقف آنها در حاشیه مسیر علاوه بر اینکه سبب اخلال در ترافیک و کندی آمد و شد خواهد شد، احتمال وقوع تصادفات را نیز تشدید می‌کند، کما اینکه در گذشته نیز شاهد وقوع چنین تصادفاتی بوده‌ایم.

به گزارش شهر به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه پلیس با همکاری شهرداری تهران به دنبال پیش بینی و ایجاد مناطقی برای جانمایی و فعالیت این افراد است، گفت: اما حاشیه بزرگراه و معابر به هیچ وجه برای چنین اقداماتی مناسب نبوده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: 4764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =