قدردانی از منطقه ۱۸ برای توسعه تهران

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در نشست ارزیابی دستاوردهای مدیریت شهری در منطقه ۱۸ ، تقدیرنامه زرین سه ستاره ای را به پاس تعهد در مسیر توسعه به این مجموعه اعطاء کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، در جریان این برنامه نشست و ۹ ساعت بازدید عضو و ناظر رئیس در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران، ابتدا دبیران شورایاری های محلات به ارائه نقطه نظرات خویش پیرامون اجرای پروژه های توسعه محلی پرداخته و خواستار توجه بیشتر نمایندگان شهروندان در پارلمان شهری به این قبیل طرحها و پروژه ها و همچنین تأمین اعتبارات لازم برای آنها شدند.

در ادامه مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر به اتفاق جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و فیاض شهردار منطقه به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور در ساختمان موزه شهدا، با قرائت فاتحه ای نسبت به ساحت مقدس این جاوید مردان دوران دفاع مقدس ادای احترام کردند.

همچنین در حاشیه این مراسم تندیس هائی منقش به بیرقهای عزای حسینی به پاس توجه به امورات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر این منطقه و همچنین سالها مجاهدت در جبهه های حق علیه باطل به ترتیب به رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر به اتفاق جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران اعطاء شد.

عضو و ناظر رئیس در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای اسلامی شهر تهران در ادامه برنامه بازدید خویش از طرحها و پروژه هائی نظیر بزرگراه ۴۵ متری بهار، تعریض خیابان شهیدان بهرامی به گذر ۳۵ متری و عقب نشینی املاک معارض، احداث بوستان دوچرخه، بیمارستان تخصصی کودکان حکیم، کتابخانه ملاصدرا، بازگشائی خیابان شهید قربانی، احداث زمین چمن شهرک مفید، زیر گذر جانبازان، روکش آسفالت خیابان الزهرا (س) و مرکز کنترل ترافیک جنوبغرب پایتخت دیدن و تدابیری را در خصوص سرعت بخشی به روند اجرای هریک از آنها اتخاذ کرد.

کلنگ زنی پروژه بهسازی بلوار خلیج فارس نیز در حاشیه این بازدید ۹ ساعته رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران به انجام رسید.

فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران که بعنوان عضو و ناظر رئیس در امور محاسبات و پایش عملکرد نیز فعالیت دارد، در پایان برنامه نشستها و بازدید چندین ساعته خویش از این منطقه، تقدیر نامه زرین سه ستاره ای را به سید محمد فیاض شهردار، مدیران و کارکنان منطقه به پاس توجه به تلاش، تعهد در مسیر توسعه برای تهران و خدمت به مردم اعطاء کرد.

۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 4786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =