مهلت ارسال آثار مسابقه عکس محرم تمدید شد

شهر: معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از برگزاری مسابقه «سوگواره عکس راه بی پایان» با موضوع «محرم و صفر در شهر تهران» خبر داد.  

امید محدث، معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر اعلام کرد: محورهای این مسابقه عکس عبارتند از: آیین ها و مراسمات سنتی عزاداری محرم و صفر در پایتخت،  پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت،  آماده سازی و سیاه پوش کردن محلات و تکایا،  فروش ادوات و تجهیزات عزاداری در پایتخت،  تکیه ها و حسینیه های سنتی و محله ای در پایتخت و حسینیه های مقیم و قدیمی در تهران

به گفته محدث؛ فراخوان این مسابقه از 18 شهریور ماه 1399 بوده و علاقمندان فرصت دارند تا 13 مهر ماه آثار خود را ارسال کنند.

او ادامه داد: داوری جشنواره از 5 مهر آغاز خواهد شد و نمایشگاه آثار «سوگواره عکس راه بی پایان» در تاریخ 20 مهر در محل نمایشگاه دائمی شهرداری در بوستان گفتگو افتتاح می شود و از برگزیدگان نیز در مراسم اختتامیه تقدیر خواهد شد.

او با اشاره به اینکه محل دبیر خانه سوگواره عکس محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران در بوستان گفتگو است درباره نحوه ارسال آثارشرکت کنندگان و دریافت آثار توسط دبیرخانه گفت: علاقمندان جهت آپلود آثار خود می توانند با مراجعه به سایت tehranpicturefestival.ir آثار خود را به صورت فایل اصلی و با ادیتی که به اصل اثر آسیب نزد اقدام کنند.

محدث توضیح داد: شرکت کنندگان در این جشنواره با آپلود آثار خود در سایت جشنواره به دبیرخانه این مسابقه اجازه می دهند تا آثار ارسالی را در راستای اهداف مسابقه در تمام محصولات فرهنگی و هنری و تبلیغی خود استفاده کنند و تنها نیازمند قید نام صاحب اثرهستند و دبیرخانه مسابقه نیازمند اخذ مجوز جداگانه از صاحب اثر نیست.

۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 4799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =