مدیریت کامل باران بهاری در منطقه ۱۵ 

نیروهای خدمات شهری از روز گذشته و همزمان با آغاز بارندگی ها به منظور رفع آبگرفتگی احتمالی وتسهیل تردد شهروندان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، نادر لطفی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه با اشاره به اینکه از روز گذشته ۷۸۷ نیروی خدمات شهری با بهره‌گیری از ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات در آماده‌باش کامل است، افزود: ۴۳ حوضچه و ۲۳ کانال منطقه نیز به‌صورت ۲۴ ساعته با بازدیدهای میدانی رصد می‌شود.

او اضافه کرد: همچنین ۳۹ نقطه حساس آبگیر در بزرگراه‌ها، خیابان‌ها و معابر منطقه وجود دارد که در این نقاط عامل انسانی به‌صورت ۲۴ ساعته به همراه تجهیزات مستقر است تا در صورت بروز مشکل احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه با اشاره به اجرای عملیات مستمر پاک‌سازی، لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته و تأسیسات زباله گیر و رسوب‌گیر در طول سال افزود: با تلاش و تمهیدات همکارانم در حوزه خدمات شهری خوشبختانه در بارندگی شب گذشته و امروز مورد آب‌گرفتگی نداریم.

لطفی در ادامه گفت: تمامی نیروهای خدمات شهری در ستاد بارندگی منطقه، نواحی، مسیل و موتوری از روز گذشته در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز به رفع آب‌گرفتگی معابر بپردازند.

او در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده آب‌گرفتگی با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز محمدی شهردار منطقه نیز از وضعیت رسیدگی به انهار، معابر و بزرگراه‌های منطقه بازدید کرد

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =