تسهیل در تردد خودروها با حذف دوربرگردان های بزرگراه باقری

شهردار منطقه ۴ تهران از کلنگ زنی و اجرای سه پروژه بزرگ عمرانی خبر داد و افزود: آئین رونمایی و بهره برداری از پروژه های عمرانی منطقه ۴ روز سه شنبه ۸ مهر با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، محمد محمددوست شهردار منطقه با اعلام این خبر و با بیان اینکه منطقه چهار تهران به عنوان وسیعترین منطقه پایتخت دارای ۳۹ تقاطع غیر همسطح است، افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطح خیابان فرجام به عنوان چهلمین تقاطع غیر همسطح و مهمترین پروژه عمرانی و ترافیکی منطقه ۴ می تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شرقی ترین نقاط این منطقه در محدوده محله های نارمک، تهرانپارس، گلشن و جوادیه داشته باشد.
او افزود: این پروژه به طول ۵۵۰ متر و با حذف دور برگردان های بزرگراه شهید باقری و با ایجاد دسترسی های شرقی غربی خیابان فرجام در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن پس از کلنگ زنی آغاز می شود.
محمددوست در ادامه با اشاره  به سایر پروژه های در دست اقدام منطقه ۴ در مراسم کلنگ زنی بیان کرد: بهره برداری از اسکان کارگری شهید کرد از دیگر پروژه  هایی است که در روز سه شنبه طی آیینی رونمایی خواهد شد.
شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع در ۴ طبقه با اسکلت LFF با زیربنایی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع برای اسکان کارگران خدمات شهری نواحی ۲ و ۳ در نظر گرفته شده است.
او خاطر نشان کرد: بهره برداری از اصلاح هندسی و تقاطع همسطح خیابان شهیدان محمدی(ریحانی) با بزرگراه شهید زین الدین و دسترسی های مربوطه سومین پروژه ای است که در روز سه شنبه ۸ مهر با حضور شهردار تهران به بهره برداری عموم خواهد رسید.
محمددوست افزود: این پروژه ضمن ایجاد دسترسی مناسب برای خودروهایی که از خیابان شهیدان محمدی قصد ورود به بزرگراه امام علی(ع) جنوب و زین الدین شرق را دارند، ترافیک شرق به غرب این بزگراه را در محدوده بزرگراه امام علی(ع) کاهش خواهد داد.

۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 4849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عباس IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
      0 0
      با امید موفقیت در کار عمرانی در منطقه ۴ با اجرا پل غیر همسطح تقاطع فرجام وباقری ترافیک منطقه کاسته میشود و ترافیک روان میشود.به امیدخدا