روانی ترافیک در منطقه ۱۵ با اجرای اصلاح هندسی معابر پر تردد

اصلاح هندسی ۵ نقطه مهم منطقه ۱۵ طی شش ماه نخست سال به ‌منظور تسهیل تردد شهروندان در راستای اجرای پروژه های کوچک مقیاس انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود: این عملیات در راستای افزایش ایمنی و کاهش تعداد تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز در این تقاطع به اجرا درآمد.

او به تشریح این عملیات ها پرداخت و گفت: در این راستا اصلاح هندسی میدان واقع در تقاطع خیابان هاشم آباد و خیابان شهید رضایی با حجم عملیات اجرایی ۸ هزار مترمربع و اصلاح هندسی بلوار خاتم الانبیاء (قصرفیروزه) با خیابان ۱۵ متری دوم افسریه با هماهنگی معاونت فنی و مهندسی سازمان ترافیک شهر تهران به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه افزود: انجام اصلاح هندسی تقاطع پل بعثت تا تقاطع لاین کندرو خیابان رجب نیا به تندرو خیابان رجب نیا به طول ۷۰ متر به منظور رفع سد معبر وانت بار ها و جمع آوری آبهای سطحی در بارندگی های فصلی انجام شد.

او ادامه داد: اصلاح هندسی میدانگاه بلوک e  شهرک والفجر تقاطع خیابان والفجر ۲ و کوچه معدنی یک به حجم ۲۰۴ متر مربع براساس درخواست شهروندان و شورایاران در راستای متناسب سازی عرض معبر با خیابان و عدم توقف وسایل نقلیه سنگین در میدانگاه انجام شد.

لواف زاده در پایان به تشریح دیگر عملیات اصلاح هندسی در نیمه نخست سال اشاره کرد و افزود: احداث دوربرگردان مقابل مسجد سید الشهدا به مساحت ۶۰۰ مترمربع با هدف تسهیل دسترسی اتوبوس ها به لاین کندرو بزرگراه امام رضا(ع) و کاهش مسیر رفت و آمد خودروها در مسیر نیز اجرا شده است.

۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 4870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =