حناچی: عبور خط ۱۰ مترو از منطقه ۴ تاثیرسنجی شود

شهر: خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و ضرورت دارد که شهردار منطقه با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند .

به گزارش خبرنگار شهر، پیروز حناچی شهردار تهران که به صورت ویدیوکنفرانسی در آیین گشایش چند پروژه در منطقه ۴ سخنرانی می کرد، گفت: این منطقه از بزرگ ترین و پرجمعیت ترین مناطق تهران است؛ معادل یک کلانشهر وسعت و جمعیت دارد به طوری که ۱۰ درصد جمعیت تهران را در خود جای داده است.
او افزود: بزرگترین پروژه‌ای که در منطقه ۴ در حال اجراست عبور خط ۱۰ مترو از آن است که  از وردآورد آغاز و در انتها به قنات‌کوثر و خاک سفید می رسد. خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و شهردار منطقه باید با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند و برای آن برنامه داشته باشد .
حناچی در ادامه گفت: یکی دیگر از ویژگی های منطقه ۴ وجود مناطق صنعتی در آن است که باید برای آن هم برنامه داشته باشد .
حناچی سپردن برخی از پروژه‌های عمرانی به مناطق را که در پروژه‌های امروز هم نمونه های آن وجود داشت اقدام مناسبی ارزیابی کرد و گفت: در برخی پروژه ها مناطق با انگیزه بیشتری فعالیت می کنند و چنین اقدامی می تواند نتیجه مثبتی داشته باشد.

شهردار تهران به پروژه ساخت تقاطع فرجام و بزرگراه شهید باقری اشاره کرد و گفت: این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه دارد و امیدوارم پیمانکار و گروه مشاور برای بقیه تقاطع‌های روی بزرگراه باقری نیز برنامه داشته باشد .
او  ساخت محل اسکان برای کارگران شهرداری را اقدام مثبتی ارزیابی کرد و گفت: ساختمانی که برای این کار اختصاص داده شده است محیط مرتب و مناسبی است.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸
کد خبر: 4897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =