رونمایی از مکاتبات برزن در سال ۱۳۲۰

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، ضمن گرامیداشت هفته تهران بر لزوم شناخت تهران تاکید کرد و گفت: هویت فرهنگی و تاریخی شهر تهران بر کسی پوشیده نیست و شناخت تاریخی و فرهنگی تهران می بایست نسل به نسل منتقل گردد تا در آینده جایگاه اصلی فرهنگی و تاریخی تهران به خوبی نشان داده شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس از اماکن گردشگری (تاریخی، مذهبی، تفریحی، طبیعی) شهر تهران و منطقه ۱۶ گفت: این نمایشگاه عکس، با ۱۱۲ عکس از نقاط گردشگری شهر تهران با هدف توجه و تاکید به آینده شهر و مسائل متنوع پیش رو تهران، مرور تحولات فرهنگی از گذشته تا آینده، حمایت و تکریم از نخبگان و پدید آورندگان آثار هنری و فرهنگی، فراهم کردن شرایط گفتگو در شهر و در بین اقشار مختلف با هدف جلی مشارکت های مردمی و افزایش سرمایه های اجتماعی به منظور رسیدن به شهری انسان محور و ... از تاریخ ۷ مهر ماه ۱۳۹۹ لغایت ۱۴ مهر ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴:۳۰ در محوطه ساختمان شهرداری منطقه برپا شده است.

او افزود: تاکید بر اخلاق به عنوان شاکله اصلی شهر با توجه به قرار گرفتن در اربعین حسینی از جمله مهمترین اهدافی است که در اجرای ویژه برنامه های هفته تهران در دستور کارها قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۶، خاطر نشان کرد: بزرگداشت شهدای دانش آموز منطقه ۱۶ با بیش از ۱۱۰۰ شهید و رونمایی از میدان شهدای دانش آموز، بازدید از موزه سیلو، راه آهن و گمرک با حضور سخنگوی دولت، اجرای ویدئو مپینگ در یکی از ساختمان های منطقه به صورت آنلاین با استفاده از شیوه های عزاداری از طهران قدیم تا تهران امروز، نمایشگاه عکس با استفاده از تصاویر با موضوع شیوه های عزاداری در تهران و ... از برنامه هایی است که در این هفته با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی، همبستگی میان شهروندان، ایجاد حس تعلق و هویت اجتماعی اجرا می شود.

از اقدامات ویژه در این هفته، اسناد و مدارک مکاتبات برزن (شهرداری منطقه ۱۶) در سال ۱۳۲۰ رونمایی خواهد شد.

۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 4922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =