۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 4990
تهران از زبان طهرونی ها

شهردار منطقه۲ گفت: به مناسبت نکوداشت هفته تهران با اجرای برنامه های متعدد ضمن معرفی مفاخر محلات و جاذبه های گردشگری و تفریحی منطقه، سرگذست محلات طهران قدیم توسط قدیمی های منطقه۲تهران روایت می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ، رسول کشت پور، شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه هفته تهران فرصتی برای نمایش هویت و فرهنگ پایتخت است، گفت: برنامه های نکوداشت هفته تهران با هدف معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، مفاخر محلات وهمچنین هویت و تاریخچه محلات پیش بینی  شده است که با توجه به شرایط ناشی از اپیدمی کرونا بخش عمده این برنامه ها به صورت مجازی اجرا می شود.
او با بیان اینکه منطقه۲ از محلات قدیمی همچون طرشت و فرحزاد برخوردار است که هریک گنجینه ای غنی از تاریخ هستند، گفت: برهمین اساس روایت های محلات قدیم منطقه۲ در قالب فیلم کوتاه تهیه و با بهره گیری از ظرفیت شبکه های اجتماعی این روایت های شفاهی اطلاع رسانی می شود.
به گفته شهردار منطقه۲، نشست مجازی تهران شناسان و تهران دوستان و همچنین قدردانی از اساتید تهران شناس در برنامه های نکوداشت هفته تهران پیش بینی شده است.
کشت پور به رونمایی از نشان « کاج» ویژه مشاهیر ، مفاخر و شهروندان نمونه منطقه اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقه عکاسی از جاذبه های دیدنی و گردشگری محلات منطقه، برگزاری تور گردشگری مجازی، اجرای ویدئو مپینگ با موضوع هفته تهران و شعار مکتب تهران از دیگر برنامه های اجرایی دراین هفته است.
او تجلیل از استاد مرتضی رضایی  خالق تهرانی ۲۰۰۰ نگاره شهید و تصاویر ماندگاری از آداب و سنن و آثار تهران و رونمایی از تمبر یادبود ایشان ، نواختن زنگ گردشگری در مدارس، تجلیل از مدافعان سلامت و....از جمله برنامه ها است که با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی  اجرا می شود.

۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
کد خبر: 4990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =