موج سوم کرونا و ضد عفونی مستمر ادارات و مراکز خدمات عمومی در منطقه ۱۶

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، از اجرای عملیات ضدعفونی ساختمان های اداری منطقه و مراکز خدمات عمومی به صورت منظم و مستمر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به انتشار موج سوم کرونا ویروس و با هدف جلوگیری از شیوع این بیماری ساختمان های اداری منطقه توسط نیروهای زحمت کش خدماتی به صورت منظم و مستمر ضد عفونی می شود.

او افزود: با حفظ بهداشت و آموزش راههای پیشگیری از این ویروس می توانیم کمک بزرگی به جلوگیری از شیوع این ویروس کنیم، ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی نیز در سطح منطقه به صورت مستمر انجام می شود، این اقدامات برای جلوگیری از انتشار این ویروس و حفظ سلامتی شهروندان و کارکنان منطقه هر روز ساختمان های اداری ضدعفونی می شود و در بین کارکنان خدماتی دستکش و ماده ضد عفونی توزیع می شود.

شهردار منطقه ۱۶ خاطر نشان کرد: روند ضدعفونی و گند زدایی محیط اداری شهرداری و سازمان های تابعه تا اعلام وضعیت سفید ادامه خواهد داشت، چون سلامت و تکریم ارباب رجوع بسیار اهمیت دارد.

هومن نویریان معاون منابع انسانی منطقه نیز در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه محیط های تجمع مردمی از اصلی ترین دلایل شیوع ویروس کرونا است، بنابر این ضدعفونی مستمر مراکز خدمات عمومی در دستور کار قرار دارد.

او با بیان اینکه صیانت از سلامت شهروندان و پرسنل را وظیفه خود می دانیم گفت: همزمان با عملیات ضدعفونی این مراکز، پوسترهای آموزشی در مراکز خدمات عمومی سطح منطقه توزیع و از صاحبان این مراکز خدمت رسان درخواست شد در صورت نیاز به ضدعفونی با شهرداری ناحیه مربوطه تماس حاصل کنند.

معاون منابع انسانی منطقه به نظارت مستمر بر ضدعفونی مراکز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروهای خدمات شهری به طور مستمر با فضاهای عمومی و پرخطر در تماس هستند و تامین سلامت آنها یکی از اولویت های مورد توجه منطقه است و همزمان با آموزش این افراد، شستشو و ضدعفونی مراکز به صورت مستمر در حال انجام است و همچنین کلیه نیروهای خدمات شهری و خدماتی ملزم به استفاده از دستکش و ماسک هستند و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می شود.

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶ در پایان خاطر نشان کرد: ضدعفونی مستمر کلیه معابر و تاسیسات شهری در قالب طرح فوریتی در حال انجام است، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، کلیه مبلمان شهری، نرده ها، تابلوها، المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس و ... جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر توسط عوامل خدماتی، گندزدایی و ضدعفونی می شوند تا بدین طریق با کاهش شیوع این ویروس از میزان اضطراب و استرس شهروندان و پرسنل نیز کاسته شود.

۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲
کد خبر: 5031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =