آغاز عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره)

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از آغاز عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  سید مجید غمخوار ضمن اعلام خبر فوق افزود: سازمان عمرانی مناطق که اجرای پروژه های ساماندهی میدان امام حسین (ع) و میدان شهدای هفتم تیر را در کارنامه دارد، تلاش خواهد کرد به کمک تجارب و درس آموخته های فنی کسب شده از پروژه های قبلی، عملیات ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی (ره) را با سرعت و دقت به سرانجام برساند. 
او عملیات تراش آسفالت، آماده سازی بستر، اجرای سنگ فرش و پیاده راه را از جمله جبهه های کاری در حال اجرا در پروژه ساماندهی و ارتقای کیفی میدان امام خمینی(ره) ذکر و اضافه کرد: بهسازی و احداث خیابان پشت شهرداری نیز همزمان با پیشبرد عملیات ساماندهی میدان امام خمینی(ره) ادامه داشته و به مرحله اجرای جدول گذاری رسیده است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق ابراز امیدواری کرد اجرای سریع و دقیق این پروژه ها، ضمن رونق بخشیدن به گردشگری شهری، سبب بهبود امکانات رفاهی شهروندان شود.
 سازمان عمرانی مناطق علاوه بر ماموریت ساماندهی میدان امام خمینی (ره) و بهسازی خیابان پشت شهرداری، اجرای سنگ فرش خیابان لاله زار جنوبی و احداث ساختمان خانه شهر (بلدیه سابق) را در این نقطه استراتژیک از شهر تهران بر عهده دارد.
 

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 5043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =