۱۱۲ سازه فرهنگی در شهر تهران نصب و اکران شد

شهر: به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، شهرداری تهران با نصب و اکران ۱۱۲ سازه و بنر از روابط عمومی نهادها، سازمان ها و شرکت های مختلف قدردانی کرد تا در برجسته کردن حرفه روابط عمومی سهیم و بر اهمیت آن تاکید کند. این اقدام در جهت تعامل بین شهروندان با مدیران شهری انجام شد تا تهران هرچه بیشتر شهری برای همه باشد.

به گزارش شهر، شهرداری تهران به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در اقدامی که پیش از این سابقه نداشته است، با نصب ۱۱۲ بنر از روابط عمومی نهادها، سازمان ها و شرکت های دولتی و غیر دولتی تشکر کرد تا اهمیت این حرفه را در شهر برجسته کند. 
 بر همین اساس، ۱۱۲ اکران فرهنگی در سازه موویگ در نقاط مختلف شهر تهران انجام شد.
  در نصب و اکران بنر و سازه های مرتبط با روز ارتباطات و روابط عمومی که به همت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران و سازمان‌ زیباسازی‌ انجام شد؛ ۱۹ مورد به وزارتخانه های دولتی  ، ۱۰ مورد به سازمان های دولتی ، ۲۷ مورد به بانک های دولتی و خصوصی ، ۸ مورد به شرکت ها و مراکز خاص   و  ۴۸ مورد به دیگر شرکت ها و سازمان ها اختصاص پیدا کرد.
۲۷ اردیبهشت ماه در تقویم به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی ثبت شده است. روزی که در سطح جهانی نیز به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است تا نمایانگر نقش و جایگاه روابط عمومی در فعالیت نهادها، سازمان ها و شرکت ها باشد.

۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کد خبر: 505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =