گردشگری مجازی، راهی برای رسیدن به موفقیت در صنعت گردشگری

پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در کشور که همه فعالیت های گردشگری را تقریبا به تعطیلی کشانده است، موجب پا گرفتن گردشگری مجازی در منطقه ۱۶ شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، شهردار منطقه با تاکید بر اینکه امکان بهره مندی مجازی از ظرفیت های گردشگری منطقه جزء اولویت های مهم ستاد گردشگری در شرایط کنونی جامعه است، افزود: حوزه گردشگری هر چند در فضای حقیقی به دلیل رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا مقدور نیست اما تلاش می کنیم فعالیت در فضای مجازی این حوزه را پیگیر باشیم.

او افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور و به دنبال شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت انجام هرگونه سفر داخل شهری و ...، سفر مجازی به جاذبه های گردشگری و تاریخی یکی از مناسب ترین روش هایی است که به وسیله آن شهروندان می توانند با جاذبه های مختلف شهر تهران به طور کامل آشنا شوند.

شهردار منطقه ۱۶، خاطر نشان کرد: ستاد گردشگری منطقه با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در محلات و پیام رسان های فعال موجود به معرفی جاذبه های فاخر تاریخی و گردشگری منطقه و شهر تهران می پردازد، علاقه مندان می توانند طی ایام در خانه ماندن، سفرهای مجازی را تجربه کنند و با فرهنگ، تاریخ، صنایع دستی و جاذبه های گردشگری بیش از پیش آشنا شوند.

او با بیان اینکه همشهریان و شهروندان منطقه می توانند با عضویت در این کانال های مجازی با جاذبه های منطقه ای، (بوستان بازیافت، مراکز خرید تفرحی، مزار شهدای گمنام بوستان بهمن، بوستان یادواره شهدا، حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) و ... وجاذبه های فرا منطقه ای (بازار بلورفروشان شوش، بوستان بزرگ بعثت، اولین سیلوی تهران، جگرسراهای میدان بهمن و ... و جاذبه های گردشگری دیگر مناطق تهران آشنا شوند.

پیمان پورنصر با قدردانی از مشارکت شهروندان در رعایت اصول بهداشتی و رعایت اجتناب از رفت و آمد غیر ضروری اظهار داشت: با توجه به اینکه گذر از این بحران تنها با قطع زنجیره انتقال نتیجه خواهد داد، امیدواریم در خانه ماندن با جدیت از سوی شهروندان رعایت شود تا این برهه حساس را با کمترین مشکلات پشت سر بگذاریم.

بنا به گفته او آموزش آنلاین، حمل و نقل آنلاین، سلامت آنلاین، ورزش آنلاین، سرگرمی و توریسم آنلاین، تولید محتوای آنلاین و ... از جمله موضوعاتی است که در منطقه ۱۶ در این دوران بسیار اهمیت دارد و به آن پرداخته می شود و اقداماتی شایسته در این زمینه انجام شده است.

۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 5063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =