اجرای ویژه برنامه های هفته ملی کودک در منطقه ۱۵

ویژه برنامه های هفته ملی و روز جهانی کودک در منطقه ۱۵ امسال با شعار «تهران، شهری برای همه کودکان» در فضای مجازی به اجرا در می آید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: این ویژه برنامه ها با هدف حساس سازی، فرهنگسازی اجتماعی، به منظور برجسته سازی اهمیت دوران کودکی، ویژگی ها، نیازها، خواسته ها و حقوق کودکان امروز، ارتقای امید و  پویایی کودکان به منظور حفظ رشد و سلامت جسم و روان آنان و احترام به دیدگاه آنان از شنبه گذشته آغاز شده است و تا ۱۷ مهر ادامه دارد.

به گفته او، امسال به دلیل تقارن هفته ملی و روز جهانی کودک با اربعین حسینی و حفظ حرمت این ماه و نیز رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمامی برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شود.

او با اشاره به شعار این هفته با عنوان «آینده را باید ساخت» از تولید محتوای آموزشی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برخط در فضای مجازی خبر داد و افزود: بحران کرونا فرصتی را  فراهم آورده تا متناسب با شرایط سخت و حساس این روزها، کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها بتوانند به صورت مجازی وآنلاین از این دوره های مجازی استفاده کنند.

مختاری اضافه کرد: برگزاری کارگاه مجازی مدیریت چابک برای ۴ شهردار مدرسه ۲ دختر و ۲ پسر و اهدای پک بهداشتی ویژه کودکان در هفته دوم(کودک) با رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق سراهای محله و نواحی از دیگر برنامه های این هفته است.

براساس این گزارش، علاقه مندان به منظور بهره مندی از دوره آموزش های شهروندی می توانند به لینک کانال معاونت اجتماعی منطقه ۱۵ به آدرس  http://t.me/Ejf۱۵  مراجعه کنند.

۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 5088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =