بهره برداری از فاز دوم پروژه دوگاز در منطقه ۲۱؛ تا یک ماه دیگر

فاز دوم پروژه اتصال بلوار کرمان خودرو به بزرگراه شهید فهمیده موسوم به "دوگاز" عملا تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

به گزارش شهر به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، رضا رجب زاده شهردار این منطقه با اشاره به فاز اول پروژه دوگاز گفت: فاز اول دوگاز برای افرادی که در بزرگراه شهید لشگری به سمت جنوب تردد می کردند، بسیار با اهمیت و برای افرادی که قصد تردد به بزرگراه شهید فهمیده یا اتوبان تهران_کرج را داشتند، مشکل بود که با توجه به اهمیت این موضوع، شهردار و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، در همان روز افتتاح فاز اول، عملیات اجرایی کلنگ زنی یا ادامه پروژه دوگاز و فاز دوم را رسما کلید زدند.

او در ادامه افزود: در این پروژه، حدود ۶۰۰ متر به صورت جنوب به شمال از ادامه فاز اول پروژه تا ابتدای خیابان اردیبهشت دو و معبری که به اردیبهشت سه اتصال پیدا می کند و در ادامه به خیابان داروپخش و اتوبان تهران-کرج منتهی می شود، عملیات خاک برداری، خاک ریزی، جدول کاری و آسفالت انجام شده است.

رجب زاده ادامه داد: هم اکنون، زیر سازی های فاز دوم انجام و معارضات برقی و مکانیکی برطرف و پروژه وارد مرحله آسفالت و روسازی شده و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار منطقه ۲۱ با اشاره به اعتبار طرح گفت: احداث فاز دوم پروژه دوگاز در حال انجام بوده و برای آن ۶ تا ۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 فاز یک پروژه دوگاز در پاییز سال گذشته افتتاح و مهم ترین فاز این طرح بود که با ایجاد روگذر، ترافیک بزرگراه شهید لشگری و کرمان خودرو مرتفع و باعث تردد ایمن خودروها و صرفه جویی در زمان سفر شد.

۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 5143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =