تاکید شهردار منطقه ۱۷ بر شتاب دهی به روند اجرای پروژه های محلی

شهردار منطقه ۱۷ در اولین روزهای کاری خود در این منطقه و در بازدید از بخشهای مختلف بر تسریع در انجام پروژه ها تاکید کرد و افزود: لازم است همه همکاران با رعایت سه اصل «صداقت، امانتداری و تحول» روند توسعه کنونی را شتاب دهند و عملیاتهای عمرانی و پروژه های محلی را در کمترین زمان برای بهره برداری آماده کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، داود لطفی که دوشنبه این هفته به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۷ منصوب شد  از همان ساعات ابتدایی فعالیت خود در این منطقه، در چند برنامه مختلف شرکت کرد.

او که دوشنبه شب در بازدید از مرکز بیسیم منطقه در جریان روند فعالین شب منطقه ۱۷ قرار گرفته بود، صبح سه شنبه پس از ادای احترام به آستان مقدس امام زاده حسن(ع) در مسیر حریم راه آهن تهران-تبریز رکاب زد و ضمن رصد وضعیت نگهداشت شهر در نواحی یک و سه، ارتقای کیفیت عملکردی عوامل و بهبود شرایط نگهداشت را خواستار شد.

لطفی در نخستین سه شنبه کاری خود در این منطقه، با پایبندی به کمپین سه شنبه های بدون خودرو در محدوده هشت کیلومتری دارالشهدای تهران رکاب زد.

شهردار منطقه١٧ سپس از چندین فعالیت عمرانی همچون باغ راه سلامت، پیاده راه ابدام، عملیات نهرسازی در خیابانهای تشیع، نیازمند و رشیدی جهان و احداث مسیر دوچرخه هلال احمر بازدید و بر پیگیری بی وقفه و تسریع در امور تاکید کرد.

داود لطفی پس از رکابزنی، در جلسه با معاونین هشت گانه و مدیران هر حوزه، عملکرد و بودجه معاونت ها را ارزیابی کرد.  وی در گام اول به طور خاص معاونت های عمران و خدمات شهری را زیر ذره بین قرار داد و از معاونین این دو حوزه خواست اقدامات و برنامه های خود را تشریح کنند.

۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 5145

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =