نمایشگاه از کربلای عشق تا کربلای حسینی

به مناسبت اربعین حسینی نمایشگاهی با عنوان «از کربلای عشق تا کربلای حسینی» به مدت ۱۰ روز  از شب اربعین تا پایان ماه صفر در گذر فرهنگ بلوار کشاورز، در فضای باز و حد فاصل خیابان های شهید نادری تا فلسطین برگزار و از چهارشنبه مصادف باشب اربعین  قابل بازدید برای شهروندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شهر، با توجه به اینکه در شرایط شیوع کرونا امسال امکان برگزاری هیچ گونه مراسم و اجتماعی برای اربعین حسینی فراهم نیست، روابط عمومی شهرداری منطقه ۶ با همکاری و مشارکت آژانس عکس تهران نمایشگاهی با عنوان «از کربلای عشق تا کربلای حسینی» که روایتی است از ۶ اربعین (۱۳۹۳- ۱۳۹۸)، برپا می کند.

این نمایشگاه که پاسداشت و بزرگداشت اربعین حسینی با زبان هنر و تصویر است، حاوی ۱۰۲ عکس و تصویر از ۱۱ عکاس خبری و آماتوری است که از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ در پیاده روی اربعین در مرز شلمچه، موکب شهید همدانی وهمچنین پیاده روی کربلا و راهپیمایی جاماندگان در تهران عکاسی کردند. نمایشگاهی که به جهت مکان و فضای برگزاری و رویکرد برای اولین بار است که برپا می شود.

حمید هراثی، احسان رافتی، فریدون قربانی، علی اصغر بیاتی، محمد محسنی فر، وحید شیخی، شایان محرابی، سبحان فرج ون، حمزه حسینی، حامد جعفرنژاد و محسن قزل سوفلو ۱۱ عکاسی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود.

این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز  از شب اربعین تا پایان ماه صفر در گذر فرهنگ بلوار کشاورز، در فضای باز و حد فاصل خیابان های شهید نادری تا فلسطین برگزار و از چهارشنبه مصادف باشب اربعین  قابل بازدید برای شهروندان خواهد بود.

خبرنگار: علی سی پی

۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
کد خبر: 5154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =