الهام فخاری:  کارکنان روابط عمومی ، سنگربانان شهرداری

رئیس شورای اسلامی استان تهران، گفت: همکاران روابط عمومی بیشترین کار را انجام می دهند و بیشترین تعاملات را با درون و برون سازمان دارند و هیچ گاه هم دیده نمی شوند و ما همیشه قدردانتان هستیم و آنان را سنگربانان شهرداری خطاب می کنم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، الهام فخاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک روز روابط عمومی و گرامیداشت روز جهانی قدس، کارکنان روابط عمومی را سنگربانان شهرداری خطاب کرد وگفت: همکاران روابط عمومی بیشترین کار را انجام می دهند و بیشترین تعاملات را با درون و برون سازمان دارند و هیچ گاه هم دیده نمی شوند و ما همیشه قدردانتان هستیم.

فخاری با بیان اینکه روابط عمومی ها برج رصد تعاملات هستند، افزود: شما باید به تمام حوزه های شهری اشرافیت داشته باشید. عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساس بودن منطقه۲۲، گفت: در منطقه۲۲ تهدید و فرصت های زیادی وجود دارد و این ها حساسیت کار شمارا بالاتر می برد و با عملکردی که در این نشست از شما دیدم می توان گفت سپهر جدیدی در منطقه را گشودید.

او با بیان اینکه روابط عمومی منطقه۲۲ به خوبی توانسته است از فضای مجازی در ارتباط با شهروندان استفاده کند، اضافه کرد: هوشمندسازی انجام شده در اطلاع رسانی های مجازی منطقه۲۲ کاری نو و قابل قدردانی است.

رئیس شورای اسلامی استان تهران با بیان اینکه همکاری و همدلی مدیریت شهری منطقه و همکاران روابط عمومی در این موفقیت ها اثر گذار بوده است، ادامه داد: از افزایشی که در میزان رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری منطقه بوجود آمده نشان از عملکرد مطلوب مدیریت شهری و انعکاس خوب آن در بین افکار عمومی است.

او با اشاره به مدیریت شهری قانونمند منطقه۲۲ ، گفت: افزایش شادابی، توان بخشی و مقابله با فرسودگی شغلی نباید فراموش شود تا هرچه بیشتر شاهد نوآوری در همکاران باشیم.

نوذرپور: خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی منطقه۲۲ حرف اول را می زند

در ادامه این نشست علی نوذپور شهردار منطقه۲۲، با بیان اینکه مردم محرم مدیریت شهری هستند، گفت: مدیریت شهری اعتقاد دارد مردم در امور شهری باید قرار بگیرند و این از وظایف روابط عمومی است.

نوذرپور با بیان اینکه، پنجمین دوره شورای شهرتهران، شفاف ترین شورا بوده است، افزود: پنجمین دوره شورای شهر تهران جزء قانون مندترین دوره ها بوده و در این دوره سلامت و شفافیت در شورا ایجاد شد. او تاکید کرد: انتخاب و انتصاب مدیران در شهرداری منطقه ۲۲ تماما بر اساس شایستگی بوده و هیچ توصیه و سفارشی تاثیر گذار نبوده است.

نوذرپور در همین خصوص افزود: تمامی ابتکارات و افتخارات روابط عمومی منطقه ۲۲ از خود آقای خامسیان بوده و به نظر من چون ایشان از بیرون شهرداری برای تصدی این سمت انتخاب شدند، توانستند به این افتخارات و اقدامات نوین را با کمک همکاران خود اجرایی کنند.

شهردار منطقه۲۲ تیم روابط عمومی منطقه را سفارش به آشنایی و افزایش دانش در مورد قوانین شهرداری و وظایف مدیریت شهری کرد و ادامه داد: از همکاران روابط عمومی قدردانی می کنم که بدون واسطه انتقاد کردند و مشکلات را بیان کردند.

خامسیان: اعتماد شهروندان به مدیریت شهری تقویت شده است

در ادامه این نشست علیرضا خامسیان، مدیر روابط عمومی منطقه۲۲ طی گزارشی از عملکرد دوساله اداره روابط عمومی، گفت: در این مدت با استفاده از ابزار نوین اطلاع رسانی توانستیم افزایش سواد رسانه ای شهروندان را ارتقاع دهیم و در امتداد این مسیر با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و به موقع، تقویت اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را شاهد هستیم.

او در همین زمینه افزود: حس رقابت برای دیدن شدن حوزه های مختلف شهرداری در این دوره بسیار افزایش پیدا کرده است اما در ارتقا سواد رسانه ای همکاران هنوز به مطلوبیت مورد نظر دست پیدا نکردیم.

خامسیان با بیان اینکه ابزارهای نوین ارتباطی در منطقه۲۲ در حال بهره برداری است، افزود: در حال حاضر با راه اندازی روزنامه اینترنتی و انشتار روزانه آن،راه اندازی رادیو اینترنتی و tv۲۲ ارتباط دوسویه قابل قبولی با شهروندان برقرا کرده ایم.

او بر مدیریت شهری پاسخگو که یکی از افق های اداره روابط عمومی است تاکید کرد و ادامه داد: در این دوره تلاش کردیم پاسخگویی به افکار عمومی و رفع ابهامات در صدر فعالیت های روابط عمومی باشد.

مدیر روابط عمومی منطقه۲۲ بر تقویت ارتباطات درون و برون سازمانی تاکید کرد و ادامه داد: برای اولین بار شورای مدیران روابط عمومی نهادهاو سازمان های حاضر در منطقه با پیشنهاد و محوریت روابط عمومی منطقه ۲۲ تشکیل شد است و بعد از بحران ویروس کرونا به صورت مستمر انجام خواهد شد.

او با اشاره به دیپلماسی شهری در منطقه۲۲ ، افزود: اگرچه در این مورد محوریت با مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران است و هرگونه فعالیت در این حوزه باید با وزارت خارجه و مرکز ارتباطات هماهنگ شود ولی حضور مدیران شهری کشورهای مختلف در منطقه و گسترش فعالیت های فی مابین تاکنون انجام شده و تقویت خواهد یافت.

خامسیان بر تعامل سازنده و مثبت با رسانه ها و تبدیل کردن رسانه های مخالف به رسانه های همراه تاکید کرد و گفت: تقویت کمپین های تبلیغاتی در منطقه را با هدف اثرگذاری بر افکار عمومی انجام داده ایم.

مدیر روابط عمومی منطقه۲۲، با بیان اینکه افکار سنجی از عملکرد مدیریت شهری در دستور کار اداره روابط عمومی منطقه است، خاطرنشان کرد: با برگزاری برگزاری جشنوارهای تبلیغی،ارتباطی و هنری (جشنواره های عکاسی و ....) سعی بر افزایش روابط دوسویه با شهروندان بودیم و موفقیت آمیز بود.

همچنین خامسیان از نظامند کردن حوزه نامگذاری و سیستمی کردن نامگذاری محلات خبر داد که منطقه ۲۲ به عنوان منطقه پایلوت برای سیستمی شدن نامگذاری انتخاب شده است.

۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =