شهروندان راهپیمایی نکنند

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ با درخواست از مردم مبنی بر اینکه به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده و از راهپیمایی در روز اربعین خودداری کنند، بر ممنوعیت راهپیمایی در این روز تاکید کرد.

به گزارش شهر سردار حمید هداوند، جانشین رییس پلیس تهران بزرگ، با اشاره به شیوع بیش از پیش ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت ضوابط بهداشتی و مراقبتی و رعایت فاصله فیزیکی، گفت: از روزهای گذشته نیز اعلام شده بود با توجه به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ گونه مراسم و راهپیمایی در اربعین حسینی در پایتخت نخواهیم داشت و راهپیمایی در این روز ممنوع است.

او ادامه داد: مقام معظم رهبری به مردم توصیه کردند امروز زیارت اربعین را در منزل قرائت کرده و به توصیه ها و تذکرات ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه داشته باشند.

جانشین رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه بسیاری از مردم به این موضوع توجه کرده و از راهپیمایی خودداری کرده اند، اضافه کرد: به تمامی همکارانمان دستور داده شده است که چنانچه مواردی را مشاهده کردند به آنها تذکر داده و از آنها درخواست شود با توجه به ممنوعیت پیاده روی در این روز از ادامه مسیر منصرف شده و به منازل شان بازگردند.

به گزارش ایلنا سردار هداوند از مردم درخواست کرد به توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل کرده و از راهپیمایی در این روز خودداری کنند.

۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 5174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =