نصب دریچه های مقاوم پلی اتیلنی در جویهای منطقه ۱۹

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۹ از پروژه طراحی و نصب دریچه های پلی اتیلنی در جویهای این منطقه خبر داد.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، محمدمهدی گندمی با اشاره به مقاوم و ایمن بودن این دریچه ها گفت: در گام نخست ۵ دال و دریچه پلی اتیلنی طراحی و در خیابان لقمان جنوبی نصب شد.  
گندمی استهلاک برخی از درچه ها در مسیر کانال و جوی ها و مخاطرات احتمالی را از دیگر دلایل نصب این نوع دریچه ها اعلام کرد و افزود: دریچه های پلی اتیلنی بسیار سبک و غیرقابل سرقت و به لحاظ هزینه نیز مقرون به صرفه هستند.  
او در ادامه احداث کانال جمع آوری آب های سطحی در خیابان پاییزان را از دیگر اقدامات این حوزه برای پیشگیری از آب ماندگی در فصول بارندگی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه امکان تملک معارضین ملکی این خیابان طی سال جاری میسر نبود، این کانال بزودی احداث خواهد شد.
معاون شهردار منطقه در بخش دیگری به پیشرفت عملیات احداث دوچرخه در خیابان های شقایق، مطهری و سهیل شمالی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر فعالیت بتن ریزی و بستر سازی در این معابر به اتمام رسیده است و در گام بعدی نیز جدول گذاری انجام می شود.
این مسئول ادامه داد: اجرای ۲۰۰ متر جدول دورباغچه ای در خیابان وصال، سنگ فرش و پوشاندن انهار خیابان لقمان جنوبی، بسترسازی خیابان شهامت، لکه گیری و بهسازی خیابان های ماهان، بهمنیار و شهید شکری از دیگر اقدامات اجرایی این حوزه در راستای نگهداشت شهر هستند.

۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 5179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =