اعتمادسازی سازمان نوسازی با اجرای پروژه های توسعه محله ای

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان نوسازی توانست با اجرای پروژه های توسعه محله ای، اعتمادسازی و رضایتمندی برای شهروندان ایجاد کند.

به گزارش شهر و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، گزارش عملکرد سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه ای با حضور محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

محمد سالاری، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه رهنمودهایی را جهت رفع مشکلات و تسریع در روند نوسازی بافت های فرسوده متذکر شد.

سالاری با بیان این که عملکرد مثبت سازمان نوسازی شهر تهران به ویژه در حوزه اجرای پروژه های توسعه محلی باعث پر رنگ تر شدن جایگاه این سازمان در این دوره از شورای اسلامی شهر تهران شده است، بر ضرورت گستردگی عینیت پروژه های توسعه محله ای در بافت های فرسوده تأکید کرد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی توانست با اجرای پروژه های توسعه محله ای، اعتمادسازی ایجاد کند و شورا و شهرداری را به این باور برساند که اجرای پروژه های محله ای کوچک مقیاس می تواند رضایتمندی بیشتری نسبت به اجرای پروژه های بزرگ مقیاس سخت افزاری برای شهروندان ایجاد نماید.

سالاری ضمن تأکید بر ضرورت افزایش پروژه های توسعه محله ای، عنوان کرد: پیشنهاد ما این است که اقدامات بازآفرینی به عنوان الگو و پایلوتی برای کشور در دو الی سه محله از بافت های فرسوده پایتخت اجرایی شود که اقدامات بازآفرینی از جمله ساماندهی سیما و منظر شهری، بهسازی محیطی، کف سازی خیابان، کانیوو گذاری، ایجاد پاتوق محله ای و درنگ گاه و ... در آنها قابل مشاهده باشد.

در ادامه این جلسه در خصوص جزئیات پروژه ها و اعتبارات سازمان نوسازی بحث و تبادل نظر کارشناسی صورت گرفت.

۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: 5207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =