ترفع: شهروندان در اتوبوس با هم حرف نزنند تا سلامتشان حفظ شود

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از مردم خواست که در اتوبوس ها هم از ماسک استفاده کنند و هم از صحبت کردن پرهیز کنند تا سلامتشان بیشتر حفظ شود.

به گزارش خبرنگار شهر، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه صبح امروز- شنبه ۱۹ مهر-در حاشیه بازدید سخنگوی دولت از ایستگاه ولیعصر مترو در جمع خبرنگاران درباره امکان کنترل شهروندان برای رعایت اجبار ماسک، گفت: در ایستگاه های اتوبوس رانی و اتوبوس ها امکان کنترل این مساله سخت تر است اما با کمک اجراییات شهرداری و شرکت واحد و بسیج این دو مجموعه در پایانه های اتوبوسرانی و ایستگاه های تقاطعی که جمعیت بیشتری تردد می کنند ، نیروهایی مستقر هستند که هم تذکر می دهند و هم در صورت لزوم برخورد های در چارچوب قانون خواهند داشت و در بیش از صد نقطه در پایانه های اتوبوسرانی هم مساک به قیمت ۱۵۰۰ تومان توزیع می شود.

او افزود: خواهش من از مردم این است که فاصله اجتماعی را رعایت کنند. شرایط کرونا که فعلا پایدار است خواهش می کنم هم از ماسک استفاده کنند و هم در داخل اتوبوس ها صحبت نکنند تا سلامت شان بیشتر حفظ شود و بعد از استفاده از حمل و نقل عمومی دست خود را ضدعفونی کنند. علی رغم این که ما قبل از مسافرگیری تمامی سطوح را ضدعفونی می کنیم .

ترفع درباره میزان اتوبوسهای پایتخت گفت: تهران هم اکنون شش هزار دستگاه اتوبوس دارد که ۳۵۰۰ دستگاه اتوبوس آن فرسوده است و با توجه به این که سالهاست که دولت از سال ۸۹ اتوبوسی به تهران نداده است هر روز به تعداد اتوبوس های فرسوده پایتخت اضافه می شود در حالی که بر اساس برنامه پنج ساله شورای شهر تهران ما باید ۹ هزار اتوبوس داشته باشیم.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 5223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =