به گزارش شهر به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید صدرائیان مدیر کل ارتباطات و امور بینالملل سازمان فرهنگی هنری در نشستی با حضور تعدادی از معاونین شهرداری تهران، گزارشی از اقدامات این سازمان در فضای مجازی در ایام شیوع کرونا ارائه کرد و گفت: پس از تعطیلی برنامههای حضوری مراکز فرهنگی تهران برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، تمرکز فرهنگسراها بر اجرای برنامههای فرهنگی، هنری و آموزشی در فضای مجازی قرار گرفت.
او اضافه کرد: از اسفند ماه ۹۸ تا کنون هزار و ۷۵۱ پیام صوتی و پادکست، ۷۹۸ کتاب صوتی، دو هزار و ۷۲۴ پوستر و اینفوگرافیک، ۳۶ هزار و ۷۶۵ پست فضای مجازی، دو هزار و ۴۷۱ فتوکلیپ، پنج هزار و ۱۵ کلیپ و موشنگرافیک، ۱۷ هزار و ۲۷۱ مطلب آموزشی مجازی، ۳۸۲ نماهنگ و ۹۴۰ خبر تولیدی در فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل فرهنگسراها، خانههای فرهنگ، کتابخانهها و... منتشر شده است.
صدرائیان ادامه داد: همچنین برگزاری دو هزار و ۷۳۲ دوره آموزشی، ۴۵ اجرای برنامه زنده (لایو)، برگزاری ۱۲۰ مسابقه مجازی و برپایی ۳۲۹ نمایشگاه مجازی دیگر برنامههای این سازمان در ایام کرونا بوده است.
در ادامه مهدی وکیلپور مشاور رییس و فرمانده بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره فعالیتهای جهادی و داوطلبانه این سازمان در ایام شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: تولید بیش از یک و نیم میلیون ماسک و گان و ضدعفونی معابر، جشن نیمه شعبان و توزیع شیرینی در میان خانوادههای محروم، تهیه و جمعآوری بستههای ارزاق در رزمایش مواسات، تقدیر از عوامل کادر درمانی بیمارستانهای درگیر کرونا و توزیع آبمیوه طبیعی، جمعآوری مبالغ کمکهای خیرین برای ساخت مدرسههای یککلاسه در استان سیستان و بلوچستان و توزیع بستههای کمکهای مردمی در روستاهای اطراف تهران از جمله اقدامات جهادی سازمان فرهنگی هنری است.
محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پس از شنیدن این گزارشها مراتب قدردانی و تشکر خود را از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری اعلام کردند و طی مصوبهای به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، از فعالیتهای این سازمان در ایام شیوع کرونا قدردانی شد.
نظر شما