تولید بیش از ۷۲ هزار محتوای مجازی فرهنگی در ایام کرونا

اقدامات جهادی و داوطلبانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ایام شیوع ویروس کرونا در جلسه‌ای با حضور محمدرضا جوادی یگانه، عبدالحمید امامی، محسن پرویز، حبیب‌رضا ارزانی و محمدحسین صوفی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید صدرائیان مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری در نشستی با حضور تعدادی از معاونین شهرداری تهران، گزارشی از اقدامات این سازمان در فضای مجازی در ایام شیوع کرونا ارائه کرد و گفت: پس از تعطیلی برنامه‌های حضوری مراکز فرهنگی تهران برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، تمرکز فرهنگ‌سراها بر اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی در فضای مجازی قرار گرفت.

او اضافه کرد: از اسفند ماه ۹۸ تا کنون هزار و ۷۵۱ پیام صوتی و پادکست، ۷۹۸ کتاب صوتی، دو هزار و ۷۲۴ پوستر و اینفوگرافیک، ۳۶ هزار و ۷۶۵ پست فضای مجازی، دو هزار و ۴۷۱ فتوکلیپ، پنج هزار و ۱۵ کلیپ و موشن‌گرافیک، ۱۷ هزار و ۲۷۱ مطلب آموزشی مجازی، ۳۸۲ نماهنگ و ۹۴۰ خبر تولیدی در فضای مجازی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شامل فرهنگ‌سراها، خانه‌های فرهنگ، کتابخانه‌ها و... منتشر شده است.

صدرائیان ادامه داد: همچنین برگزاری دو هزار و ۷۳۲ دوره آموزشی، ۴۵ اجرای برنامه زنده (لایو)، برگزاری ۱۲۰ مسابقه مجازی و برپایی ۳۲۹ نمایشگاه مجازی دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام کرونا بوده است.

در ادامه مهدی وکیل‌پور مشاور رییس و فرمانده بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه این سازمان در ایام شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: تولید بیش از یک و نیم میلیون ماسک و گان و ضدعفونی معابر، جشن نیمه شعبان و توزیع شیرینی در میان خانواده‌های محروم، تهیه و جمع‌آوری بسته‌های ارزاق در رزمایش مواسات، تقدیر از عوامل کادر درمانی بیمارستان‌های درگیر کرونا و توزیع آبمیوه طبیعی، جمع‌آوری مبالغ کمک‌های خیرین برای ساخت مدرسه‌های یک‌کلاسه در استان سیستان و بلوچستان و توزیع بسته‌های کمک‌های مردمی در روستاهای اطراف تهران از جمله اقدامات جهادی سازمان فرهنگی هنری است.

محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی و عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران پس از شنیدن این گزارش‌ها مراتب قدردانی و تشکر خود را از مدیران و کارکنان سازمان فرهنگی هنری اعلام کردند و طی مصوبه‌ای به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، از فعالیت‌های این سازمان در ایام شیوع کرونا قدردانی شد.

۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =