افتتاح فروشگاه مجازی تهیه اقلام ضروری ویژه کارکنان شهرداری منطقه۶

اداره رفاه منطقه به منظور ارتقاء سلامت، کاهش سفرهای درون شهری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، اقدام به هماهنگی با فروشگاه مجازی درجهت توزیع مستقیم مایحتاج پرسنل(میوه، تره بار، خشکبار و...) در محل ساختمان ستادی و نواحی کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ لیلا مینایی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۶ با بیان این خبر افزود : این فروشگاه مجازی، محصولات خود را تحت نظارت و با کیفیت همراه با تخفیف در زمان مشخص و درمحل کار به پرسنل ارائه می کند.

مینایی ادامه داد :  همکاران شاغل در منطقه می توانند از تاریخ ۹۹/۰۷/۱۴ نسبت به ثبت سفارش ما یحتاج خود از طریق نسخه وب سامانه به آدرس Shahrdari.isupery.com مراجعه و یا با ارسال کد ۲ به سرشماره ۵۰۰۰۱۳۰۵۰۴۰ نسبت به سفارش محصولات اقدام نمایند. معاون شهردار منطقه افزود : نمایشگاهی به همین منظور در جهت معرفی محصولات از روز دوشنبه ۹۹/۰۷/۱۴ لغایت روز یکشنبه  مورخ ۹۹/۰۷/۲۰ در ساختمان شماره دو، طبقه منفی یک برقرار می باشد.

محصولات با درجه کیفی ممتاز و با حداقل ۲۰درصد تخفیف نسبت به فروشگاه های سطح شهرتحویل، وجه سفارش در زمان تحویل از طریق کارت خوان دریافت می شود و حداقل مبلغ سفارش ۷۰ هزار تومان  است، همچنین این فروشگاه آمادگی توزیع میوه به صورت عمده و تهیه بسته های بهداشتی میوه جهت برگزاری مجالس را نیز دارد.

۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 5257

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =