۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 5263
طرح جریمه «عدم استفاده از ماسک» به مترو ابلاغ نشده است

شهر: روز گذشته -۱۹ مهر ماه- رئیس جمهور اعلام کرد که افراد بدون ماسک و بی توجه به پروتکل‌های بهداشتی، جریمه خواهند شد. مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران می‌گوید که همچنان از ورود مسافران بدون ماسک به ایستگاه‌ها جلوگیری می‌شود اما تاکنون ابلاغیه طرح جریمه «عدم استفاده از ماسک» به شرکت مترو ارسال نشده است.

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با شهر، درباره اجرای طرح «جریمه عدم استفاده از ماسک» در ایستگاه‌های مترو شهر تهران، توضیح داد: ابتدا باید این طرح به شرکت مترو ابلاغ شود تا با استفاده از راهکار اجرایی آن، نسبت به جریمه مسافران اقدام صورت گیرد.  البته همچنان از ورود مسافران بدون ماسک به ایستگاه‌ها جلوگیری می‌شود.

او با تأکید براینکه هنوز دریافت جریمه به مترو ابلاغ نشده است، افزود: مترو تابع تمامی ضوابط و قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا است و خواهد بود.

نوبخت با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌های مترو دارای حداقل دو غرفه‌ عرضه و فروش ماسک هستند، توضیح داد: فروش ماسک‌ها به قیمت مصوب دولتی (۱۵۰۰ تومان) است و تاکنون قیمت‌ها تغییری نداشته‌اند. روز گذشته، سخنگوی دولت ضمن بازدید از مراکز عرضه ماسک نسبت به شرایط استفاده از ماسک در مترو، ابراز رضایت کرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن ابراز ناراحتی نسبت به افزایش آمار فوت بیماران کرونایی، بیان کرد: از تمامی مسافران و شهروندان درخواست می‌شود که به منظور حفظ سلامت خود و دیگران بدون ماسک در سطح شهر و فضاهای عمومی تردد نکنند.

خبرنگار: ملیکا هاشمی

۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: 5263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =