به زودی عملیات توافق و آزاد سازی ایستگاه های خط ۶ مترو در منطقه ۴ آغاز می شود

رییس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۴ از جانمایی جهت احداث خط ۴ مترو تهران خبر داد و افزود: به زودی پروژه توافق و آزاد سازی املاک واقع در این پروژه آغاز می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ، "مرتضی عزیزی" با اعلام این خبر و با بیان اینکه راه اندازی خط ۴ مترو در منطقه ۴ به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین منطقه تهران کمک شایانی به صرفه جویی در مصرف سوخت خودروها خواهد کرد، افزود: در حال حاضر خطوط ۲ و ۳ مترو سهم جابجایی شهروندان منطقه۴ را برعهده دارد.

او با اشاره به ایستگاه های پیش بینی شده در خط ۴ افزود: در خط ۴ مترو ۶ ایستگاه پیش بینی شده است و با احداث و راه اندازی این خط رضایت خاطر شهروندان فراهم می شود.

رییس اداره املاک و مستغلات شهرداری منطقه ۴ اضافه کرد: ایستگاه های شهید باقری، خیابان شهیدان ظفر قندی(۱۹۶) ، فلکه سوم تهرانپارس، میدان شاهد و خیابان شریعتی مقابل دانشگاه آزاد اسلامی ایستگاه های این خط هستند که با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به زودی عملیات اجرای زیرساخت های این پروژه در دستور کار قرار می گیرد.  با توجه به بازدیدهای انجام شده با مدیران شرکت مترو، و تاکید شهردار منطقه ۴ مبنی بر تسریع در اجرای این پروژه ، هم اکنون اقدامات لازم جهت بررسی اسناد و مدارک و مالکیت ایستگاه ها صورت گرفته و آماده توافق با مالکان هستیم.

۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر: 5267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =