پرداخت کمک هزینه اقلام بهداشتی به کارکنان شهرداری 

مدیرکل پشتیبانی شهرداری تهران، از واریز کمک هزینه تهیه اقلام بهداشتی برای کارکنان شهرداری خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، حسین وزیری با اعلام این خبر گفت: به منظور تسریع و تسهیل در تهیه اقلام بهداشتی، توسط کارکنان و رعایت اصول صرفه جویی،کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی شامل ماسک و مایع ضد عفونی کننده به مبلغ ۸۲ هزار تومان به ازای هر نفر در ماه، در قالب شارژ کارت اعتباری و در مقاطع زمانی سه ماهه پرداخت می شود.
او افزود: این کمک هزینه برای تمامی کارمندان و کارگران رسمی و قراردادی مناطق و واحدهای ستادی و همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران وحومه به صورت متمرکز توسط اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی پرداخت خواهد شد و اداره کل برنامه و بودجه، نسبت به تامین و ابلاغ اعتبارات مورد نیاز اقدام می کند.
وزیری با اشاره به اینکه این کمک هزینه صرفا ویژه کارمندان شهرداری تهران است، بیان کرد: برقراری این کمک هزینه برای تمامی کارکنان رسمی و قراردادی سازمان ها و شرکت های تابعه باید از محل منابع داخلی همان مجموعه صورت پذیرد.
مدیر کل پشتیبانی شهرداری تهران ادامه داد: بر همین اساس هر گونه هزینه کرد بابت خرید ماسک،دستکش و مواد ضد عفونی کننده دست برای استفاده کارکنان واحدهای اجرایی غیر عملیاتی ممنوع است. همچنین اداره کل منابع انسانی نسبت به ارزیابی اثر بخشی پرداخت کمک هزینه مذکور در رعایت دستورالعمل ها و نکات بهداشتی توسط کارکنان و میزان رضایت حاصله تا پایان فصل پاییز اقدام و نتایج حاصله را برای تصمیم گیری جهت تداوم طرح گزارش کند.
وزیری افزود: اقلام بهداشتی مربوط به سازمان ها و شرکت های عملیاتی کما فی سابق توسط اداره کل پشتیبانی تهیه و در اختیار واحدها و دفاتر مذکور قرار خواهد گرفت.

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 5283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =