ادغام ۲ کمیته تخصصی در معاونت شهرسازی

جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران با حضور اعضاء، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل و با ادغام کمیته تخصصی شبکه معابر وکمیسیون رسیدگی به طرح ها موافقت شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج در این باره گفت: به منظور تسریع در امور و افزایش کیفی کارها، ادغام کمیته تخصصی شبکه معابر شهر تهران و کمیسیون رسیدگی به طرح ها در دستور کار بود که پس از ارائه گزارش توسط مشاور، موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تشکیل کمیته تخصصی شبکه معابر و طرح های اجرایی زیر نظر حوزه معاونت شهر سازی و معماری شهرداری تهران موافقت شد.
او افزود: قرار شد این کمیته متشکل از نمایندگان، معاونت های شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرداری منطقه مربوطه، سازمان املاک و دبیرخانه کمیسیون ماده پنج باشد و در صورت مطرح شدن طرحی در محدوده تاریخی شهر، نماینده اداره کل میراث فرهنگی استان تهران عضو کمیته مذکور باشد.
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تأکید کرد: تعیین تکلیف مواردی از شبکه معابر شهر تهران و تهیه طرح های اجرایی از جمله وظایف این کمیته است. 
اشراقی گفت: همچنین در این جلسه، به منظور افزایش سرانه بهداشتی و درمانی مناطق ۲ و ۱۱ کمیسیون ماده پنج با طرح احداث دو دی کلینیک در این مناطق موافقت کرد.
او افزود: اصلاح پوسته طرح تقاطع بزرگراه های همت – اشرفی اصفهانی واقع در منطقه ۵ نیز مورد تصویب قرار گرفت.

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 5291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =