۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 5297
گود میدان مقدم پر می شود

ایمن سازی ضلع شرقی، گود مقدم پایان یافت و با برنامه ریزی صورت گرفته کار ایمن سازی ضلع جنوبی این گود با سرازیر شدن خاک های تهران به سمت میدان مقدم با سرعت و جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷ تهران، حسن قاسمیان معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ با اشاره به روند ایمن سازی گود میدان مقدم گفت: پس از ایمن سازی ضلع شرقی، با برنامه ریزی صورت گرفته کار ایمن سازی ضلع جنوبی این گود با سرازیر شدن خاک های تهران به سمت میدان مقدم با سرعت و جدیت در حال پیگیری است و تا ۲۰ مهر ۱۳۹۹ بیش از ۶۰۰ کامیون خاک به این محل آمده است.

قاسمیان با بیان اینکه از ابتدای حادثه ریزش ساختمان در میدان مقدم عوامل شهرداری منطقه ۱۷ حضوری فعال داشته و شهردار منطقه با جدیت پیگیر مسائل مربوط به ایمن سازی این گود است از تسریع در روند ایمن سازی آن خبر داد و افزود: با کمک سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خاک های زیادی به سمت منطقه ۱۷ و میدان مقدم سرازیر شده تا هر جه سریعتر گود میدان مقدم پر و ایمن شود.

قاسمیان افزود: مهدی احمد محرابی معاون پسماندهای ساختمانی و عمرانی شهرداری و علیرضا رباطی معاون خدمات شهری و امور خودرویی شهرداری تهران از روز شنبه در محل حادثه مستقر شده و با استفاده از تمامی امکانات و نیروهای خود در صدد ایمن سازی و پر شدن گود میدان مقدم هستند.

او با بیان اینکه عملیات ایمن سازی به سرعت و دقت در حال انجام است تاکید کرد: تا ۲۰ مهر بیش از ۶۰۰ کامیون خاک به محل حادثه آمده اند و به همین مقدار نیاز است تا ضلع جنوبی گود ایجاد شده ایمن شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۷ در پایان گفت: با نظر کارشناسان و مشاروان معاونت شهرسازی شهرداری تهران دیوارهای شرقی این گود ایمن شده است و امیدواریم با مدیریت مناسب خاک ها بتوانیم به سرعت ایمن سازی ضلع جنوبی این گود را نیز به پایان برسانیم.

 صبح روز جمعه -۱۸ مهر-دو ساختمان مسکونی و تجاری در میدان مقدم در منطقه ۱۷ تهران به دلیل گودبرداری ناایمن ساختمان مجاور ریزش کرد. به دستور مقامات قضایی، پیمانکار این پروژه مسئول پر کردن این گود شناخته شد که برای تسریع در روند کار ، شهرداری منطقه ۱۷ وارد عمل شد و با دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران از نقاط مخالف پایتخت خاک ها برای پرکردن این گود روانه میدان مقدم شدند.

۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
کد خبر: 5297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • صادق IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
      0 0
      من راننده لودر هستم اگر بجای مهندس اونجا بودم اول دور زمینو هر 3متر چاه میزدم ده متر بیشتر از اونی که میخاست گود بزنه با میزگرد سبد میبافتم کار میگذاشتم بتن میریختم بعد گودو شروع میکردم هیچ اتفاقی نمی افتاد اینا کجا درس خوندن