قدردانی استاندار تهران از مدیریت شهری برای جلوگیری از شهرفروشی

شهر: عضو شورای اسلامی شهر تهران از قدردانی استاندار تهران از تلاش های مدیریت شهری دوره پنجم و کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران برای جلوگیری از شهر فروشی و حفظ قواره شهر خبر داد.

محمد سالاری، عضو شورای اسلامی شهر تهران در صفحه اینستاگرام خود به مطالب مطرح شده در صد و نود و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران اشاره کرد.

او نوشت: محسنی بندپی در صد و نود و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش تهران که با حضور اکثریت اعضای این شورا در محل استانداری تهران تشکیل شد، گفت که هرچند تراکم فروشی های غیر مجاز و گسترده در دوره های گذشته مدیریت شهری منجر به بد قواره شدن شهر تهران شده است اما باید از شورای شهر تهران و کمیسیون شهرسازی و معماری آن و همچنین شهرداری تهران در دوره فعلی تشکر کرد که علی رغم وجود بحران مالی شدید،‌ شهرفروشی را متوقف و قواره شهر را حفظ کردند.

او ادامه داد: ضرورت دارد ما و فرمانداری تهران نیز آن ها را در مسیر برنامه ها و سیاست هایی که به درستی در دستور کار خود قرار داده اند همراهی کنیم تا در مسیری که پیش گرفته اند موفق باشند و بتوانند به درآمدهای پایدار دست یابند و بدین ترتیب مسیر ساخت و سازهای بی ضابطه و بی قانون که منجر به بدقواره شدن شهر می شود و مشکلات عدیده ای را برای شهر و شهروندان و مدیریت شهر به همراه آورده و خواهد داشت، مسدود شود. ‌


سالاری نوشته است: استاندار تهران در انتقاد به برج سازی های بی ضابطه در شهر تهران هم گفت در دوره های گذشته آنقدر ساختمان ها بی ضابطه و برج های بی قواره و بدون رعایت پیوست های مطالعاتی در شهر تهران ساخته شده است که دیگر خیابان ها دیده نمی شوند و با وقوع زلزله ای در تهران و تخریب هر کدام از آن ها مشکلات زیادی در امداد رسانی و جلوگیری از مشکلات بعدی ایجاد خواهد شد. ‌

۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =