شهردار منطقه۵، بوستان جوانمردان را رکاب زد

همزمان با هفته سلامت روان و در سه‌شنبه‌های بدون خودرو،  شهردار منطقه۵ بوستان جوانمردان را با دوچرخه رکاب زد و از پروژه‌های خدمات شهری این بوستان بازدید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری، با دوچرخه، امکانات، فضای سبز و وضعیت سازه چادری بوستان جوانمردان را از نزدیک مشاهده کرد و در عین حال با مردم نیز به گفتگو نشست و نقطه‌نظرات آنان را درباره بوستان جوانمردان شنید.
 شهردار منطقه۵، در حاشیه این بازدید گفت: سه شنبه‌های بدون خودرو و استفاده از دوچرخه، فرصت مغتنمی است تا حتی برای دقایقی کوتاه، به سلامت خود بها دهیم. استفاده از دوچرخه، ورزش مفیدی است که در حفظ سلامت جسم و روان تاثیر قابل ملاحظه‌ای دارد.
کلهری به هفته سلامت روان هم اشاره کرد و گفت: خودمراقبتی، به میزان قابل ملاحظه‌ای در وضعیت سلامت روان انسان تاثیر دارد و به بهبود سلامت روان کمک می‌کند.
شهردار منطقه۵ افزود: تحقیقات مختلف نشان داده است که ورزش، نقش پیشگیرانه در جلوگیری از افسردگی، اضطراب و فشارهای روانی دارد و افرادی که ورزش می‌کنند از شادابی و نشاط بیشتری برخوردار هستند و توانایی کنترل و مدیریت فشارهای روانی را  دارند.
 
 

۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 5321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =