ساخت ۲۰ سرویس بهداشتی در بوستان ها

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران از آغاز عملیات احداث و مرمت سرویس بهداشتی عمومی در بوستان های سطح منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ، مهدی پورشاسب با بیان این خبر افزود: به منظور خدمات رسانی بهینه به شهروندان ، حفظ و افزایش بهداشت عمومی،  ساخت ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی عمومی مرمت و احداث آبخوری ها در بوستانها و معابر منطقه ۴ در دستور کار قرار گرفت.
او در ادامه افزود: از این رو  عملیات احداث بیش از ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در باغ پرندگان تهران، بوستان پلیس و بوستان شهید یاسینی آغاز شده و تا پایان سال جاری به پایان می رسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه چهار تهران در ادامه به بهسازی سرویس بهداشتی در محدوده منطقه اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ولزوم توجه بیشتر به بهداشت عمومی شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان نسبت به بازسازی و رفع مشکلات سرویس های بهداشتی  بوستان های منطقه ۴ اقدام شد.
پورشاسب افزود: همچنین پیش از این ۶۰ چشمه سرویس های بهداشتی  در بوستان های  شقایق، سمرقندی، پلیس ، پایانه رسالت ، بوستان رسالت و پارک جنگلی لویزان در سال گذشته ساخته شدند.

۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
کد خبر: 5360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =