مشارکت دانش بنیانها در ساخت مسیر دوچرخه کریمخان

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از همکاری با شرکت‌های دانش بنیان با هدف استفاده از روش‌های نوین اجرایی در پروژه بهسازی مسیرهای پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه خیابان کریمخان زند خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار ضمن اعلام این خبر، افزود: فاز نخست عملیات اجرای بتن روسازی در مسیر دوچرخه ضلع شمال محور کریمخان، با توجه به تاکیدات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مبنی بر استفاده از روش های نوآورانه و بهره گیری بیشتر از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، با استفاده از نمونه بتن ساخته شده با تکنولوژی جدید در حال انجام است.

او استفاده از روش های نوین در اجرای بتن روسازی را سبب افزایش مقاومت خمشی و سایشی دانست و یادآور شد: مسیر دوچرخه سواری ضلع شمال خیابان کریمخان با استفاده از همین روش اجرا می شود. 
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق با بیان آنکه عملیات بهسازی مسیرهای پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه در دو ضلع شمالی و جنوبی محور کریمخان از خیابان حافظ تا میدان ولیعصر (عج) در اولویت کاری این سازمان است، گفت: عملیات اجرایی این پروژه ضمن رعایت تمام پروتکل ها و ملاحظات بهداشتی و ایمنی ادامه دارد.

در ضمن بخشی از فاز نخست پروژه بهسازی مسیرهای پیاده رو و احداث مسیر دوچرخه خیابان کریمخان در ضلع جنوب این محور حدفاصل خیابان حافظ تا خیابان مفتح به طور کامل به اتمام رسیده است.

۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =