بهسازی معابر منطقه ۱۵ با توزیع آسفالت مناسب

۲۸ هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۵ با توزیع آسفالت مکانیزه و دستی از ابتدای امسال بهسازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: این عملیات در راستای تسهیل در تردد وسایل نقلیه، افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر در مقابل نفوذ باران و آبهای سطحی روان و نیز بهبود منظر شهری انجام شد.

او ادامه داد: از این مقدار ۳ هزار و ۱۵۰ تن آسفالت دستی براساس پیام های ۱۳۷، ۱۸۸۸ و بازدید کارشناسان عمران در نواحی هفتگانه اجرا و ۱۴ هزار و ۳۱۸ متر مربع از معابر سطح نواحی به منظور رفع چاله های خطرآفرین، لکه گیری و روکش دستی آسفالت شد.

به گفته معاون فنی و عمران منطقه عملیات آسفالت مکانیزه به حجم ۲ هزار و ۴۳۶ تن در  میدان بسیج، خیابان هاشم آباد و تقاطع خیابان نبرد و بقایی توزیع شد.

حلاجیان در ادامه به انجام عملیات بهسازی، همسطح سازی و تعویض دریچه های  معابر هفتگانه اشاره کرد و گفت: در این راستا ۳۷۸ دریچه مرمت و همسطح سازی و تعویض شد.  

او با اشاره به اهمیت رفع ناهمواریها و همسطح سازی دریچه ها با آسفالت خیابانها در تردد خودروها و عدم بروز تصادفات و آسیب های جبران ناپذیر افزود: رسیدگی به این نوع فعالیتها تاثیر شایانی در عدم بروز حوادث و سوانح غیر مترقبه رانندگی خواهد داشت.

۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 5410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =