پیگیری و نظارت مستمر بر رفع خطر از ساختمان های ناایمن

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای ایمن سازی ساختمان های پرخطر و ناایمن، فعالیت شناسایی و صدرو اخطار به مالکان آن ها انجام شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی در جلسه کمیته ایمنی که با حضور نمایندگان آتش نشانی و مسئولان شهرداری این منطقه برگزار شد، با تأکید بر رفع خطر از ساختمان های ناایمن منطقه گفت: به همین منظور ضمن شناسایی این ساختمان ها و احصاء موارد خطرناک و ناایمن، اخطارهای لازم به منظور ایمن سازی ساختمان به آن ها صادر شده است.

او با اشاره به بند ۱۴ ماده ۵۵ مبنی بر اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای رفع خطر از بناهای ناایمن و پرخطر تصریح کرد: در همین راستا اقدامات قانونی برای رفع موارد اعلامی سازمان آتش نشانی و خمات ایمنی شهرداری تهران طی بازدید از این اماکن صورت می گیرد.

توکلی خواستار تسریع اقدامات مورد نیاز برای رفع خطر ساختمان های اولویت دار همچون پاساژ زنجانی شد و ادامه داد: مجتمع سهیل، سالن پذیرایی طوبی، گود جنب میدان ماهان و برخی از درمانگاه های شناسایی شده از دیگر بناهای ناایمن هستند که باید ضمن پیگیری های مستمر برای اجرای موارد ایمن سازی، اطلاع رسانی لازم نیز درخصوص ناایمن بودن این ساختمان ها انجام شود.

شهردار منطقه یکی از مهمترین اقدامات مهم این منطقه را در بحث رفع خطر از ساختمان های ناایمن تخریب پاساژ توحید اعلام کرد که با اخذ مصوبه شورای تأمین اجرا و ضمن تأمین امنیت جانی شهروندان منجر به رفع گره ترافیکی خیابان شکوفه شد.

۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 5411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =