توزیع ۲۶ هزار تُن محصولات تنظیم بازار در ۲۵۰ میدان میوه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه این مجموعه بزرگ با در اختیار داشتن ۲۵۰ میدان و بازار به صورت تمام وقت در خدمت شهروندان است، گفت: این مراکز خدماتی نقش انکارناپذیری در تامین ارزاق و مایحتاج عمومی شهروندان بر عهده دارند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعیدراد با اعلام توزیع ۲۶ هزار تُن محصولات تنظیم بازار در نیمه نخست سال جاری گفت: میادین میوه و تره بار علاوه بر توزیع انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات، در عرضه بسیاری از محصولات مورد نیاز شهروندان از جمله شکر، مواد پروتئینی و برنج نیز از سهم بالایی برخوردارند.

سعیدراد با اشاره به اینکه در ایام نوروز ۹۹ از طریق ایجاد ۸۰ جایگاه ویژه، ۱۵۸۰ تُن سیب و پرتقال تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار توزیع شد، اظهار کرد: عرضه ۱۱ هزار و ۲۸۷ تُن شکر و ۵۴۵۰ تُن برنج تنظیم بازار از جمله خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بوده است.

راد با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان نیز ۴۵ تُن خرمای تنظیم بازار در جایگاه‌های ویژه میادین میوه و تره بار توزیع شد،بیان کرد: ۶۵۰۴ تُن مرغ، ۶۵۵ تُن تخم مرغ و ۲۷۵ تُن گوشت قرمز تنظیم بازار از دیگر خدمات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این سازمان در کنار دولت و در خدمت مردم است تا جای ممکن نیازهای روزانه و هفتگی خانواده‌ها را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب تأمین کند، افزود: این سازمان آمادگی دارد تا انواع محصولات تنظیم بازار را به هر میزان که به میادین میوه و تره بار اختصاص پیدا کند، با قیمت مصوب بین عموم شهروندان توزیع نماید.

 

۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 5415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =