برنامه های شهرداری در هفته تربیت بدنی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری برنامه های شاخص گرامیداشت هفته تربیت بدنی در مناطق تهران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنیبا اعلام این مطلب افزود: هر منطقه شهرداری تهران مسئولیت اجرای یک کار ویژه در این هفته را برعهده دارد که این فعالیت ها در کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران نیز به تصویب رسیده است.

به گفته او، برگزاری تورهای دوچرخه سواری، مسابقه ویژه کوتاه قامتان، لیگ بازی های رایانه ای، جشنواره بازی های فکری روبیک، مسابقات قایقرانی پدر و پسر، مسابقات شوت دارت مادر و دختر، رکورد گیری پله نوردی بانوان، دیدارهای دوستانه فوتبال و ... از جمله این برنامه هاست.

محسنی در خصوص برگزاری کارگاه آموزش کوهپیمایی با هماهنگی سفارت اتریش در تهران نیز گفت: این برنامه با همکاری سازمان ورزش، فدراسیون کوهنوردی و سفارت اتریش در ایران انجام خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری پویش سه شنبه های بدون خودرو در شهر تهران اظهار کرد: این پویش در هفته جاری با حضور تعدادی از وزرای دولت، شهردار تهران و مدیران شهری در هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ضرورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: مدیران ورزش مناطق ۲۲ گانه مسئولیت نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری برنامه های هفته تربیت بدنی را دارند تا بتوان با سلامت کامل به ترویج ورزش در میان شهروندان پرداخت.

۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 5422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 6 =