ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از شستشو، نظافت، کف تراشی و مرمت مخازن زباله سطح منطقه خبر داد و گفت: ضدعفونی و رفع مشکلات مخازن زباله به طور مستمر در سطح محلات منطقه ۴ انجام می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "حمیدرضا فرخی" در این باره گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر به خصوص در روزهای شیوع بیماری کووید ۱۹ و درگیر شدن شهروندان با این بیماری و وجود زباله های حاوی این ویروس در سطل های زباله شهری، حفظ نظافت و پاکیزگی معابر و نمادهای شهری از دغدغه های مهم مدیریت شهری به حساب می آید.
او ادامه داد: بر این اساس به همت نیروی های خدوم اداره خدمات شهری منطقه ۴ روزانه حدود ۶۰۰ مخزن زباله  با مواد شوینده شسشو وپاکسازی می شود.  در ادامه این اقدامات و به منظور رسیدگی هرچه بیشتر به نظافت شهری به خصوص پاسخگویی به پیام های سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ روزانه حدود ۱۲۰ مخزن در نواحی ۹ گانه کف تراشی و پاکسازی و حدود ۶۰ مخزن توسط عوامل پیمانکار خدمات شهری تعمیر وبازسازی می شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ در پایان افزود: امید است با همیاری و همکاری شهروندان با شهرداری ها روز به روز به شهر سلامت و ایمن نزدیک تر شویم.

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
کد خبر: 5434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =