آمادگی برای امضای سند همکاری در راستای ارتقاء سلامت روان شهروندان

همزمان با هفته سلامت روان و در بازدید شهردار منطقه۲۰ از بیمارستان رازی، انعقاد سند همکاری در اجرای برنامه های آموزشی، پژوهشی و توان بخشی در راستای ارتقاء سلامت روان شهروندان بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛فرهاد افشار در نشست مشترک با مسئولین مرکز آموزشی درمانی روان پزشکی رازی تاکید کرد: در راستای شناساندن مولفه های سلامت روان از طریق آموزش مجازی تفاهم نامه برنامه های آموزشی، پژوهشی و توان بخشی بین شهرداری منطقه ۲۰ و مرکز آموزشی درمانی روان پزشکی رازی منعقد شود.
افشار با اشاره به اهمیت آموزشهای شهروندی و ارتقاء آگاهی شهروندان در خصوص بیماریهای روحی روانی و عوارض آن گفت: شهرداری منطقه ۲۰ با توجه به دارا بودن ظرفیت های تخصصی در حوزه های آموزشی - پژوهشی می تواند مباحث بهداشت روان را در قالب بسته های آموزش مجازی به شهروندان ارائه دهد.
او ضمن تقدیر از حضور فعال و مداوم کادر درمان در بحران شیوع ویروس کرونا، زیر ساخت های سلامت روان در شرایط کنونی را حائز اهمیت دانست.
در این نشست همچنین در مورد بهسازی فضای سبز ،لکه گیری آسفالت و جمع آوری سگهای ولگرد در ضلع شمالی بیمارستان رازی بحث و گفتگو شد.
این جلسه با حضور شهردار منطقه ۲۰، معاونان اجتماعی فرهنگی و خدمات شهری و محیط زیست و شهردار و مدیران ادارات ناحیه ۶ و مسئولین مرکز آموزشی درمانی روان پزشکی رازی برگزار شد.
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: 5439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =